nedjelja, 19. listopada 2014.

TOP 5: Recepti # 16 (Noć Vještica)

U našem prvom odabiru recepata u kategoriji 'Top 5 u tjednu' su bile ideje za Noć vještica, a danas vam donosimo novih 5! Bilo da planirate tulum pod maskama ili samo želite razveseliti klince, zanimljivo servirani i ukrašeni slastkiši i slaniši će zasigurno pridonijeti ugođaju! ;)

1. Već za doručak možete početi sa strašenjem uz ovako jednostavnu dekoraciju palačinki! Dovoljno će biti malo šlaga i čokoladne kapljice!
taste and tell

2. Za ručak strašne špagete! Tako jednostavno, a efektno! Naši klinci ih obožavaju, a ovako servirane bi ih sigurno oduševile! Za umak možete koristiti i naš recept za veganski bolognese!
the 36th avenue

3. Uz špagete možete servirati i ove strašne mozzarella oči! Za njih će trebati nešto više truda, ali vjerujemo da će se isplatiti! Ako pripremate tulum, sa ovim ćete definitivno dobiti dodatne bodove! ;)
foodiecrush

4. Malo crvene boje i par oraha i imate dekoraciju za vaše omiljene keksiće, koji u ovakvom ruhu nikoga neće ostaviti ravnodušnim! 
love that party

5. I za kraj točka na i - vampirski koktel! Jer, što je tulum bez koktela? ;) Iako na linku imate recept za alkoholnu verziju, uz malo mašte lako možete napraviti bezalkoholnu varijantu! Nama se sviđa! :)
self proclaimed foodie


Kako vam se sviđa naš odabir? Što vam se najviše svidjelo?
Kakvi su vam planovi za Noć vještica?

Mi pripremamo nove postove na ovu temu, a do tada u oznakama pod 'Noć vještica' možete naći prošlogodišnje, možda dobijete kakvu zgodnu ideju!:)

Uživajte u ostatku nedjelje, ponovo smo sa vama ovdje sutra! :)
Maje

2 komentara :

  1. jao, jao ovo ništa ne bih jela osim palačinaka.:))
    nije da sam gadljiva, ali ne mogu stvarno hranu koja vuče na vampire i zombije i sve ostalo.

    ja se strašno bojim mraka i stvorenja iz mraka, taman posla da se još sa tim zezam haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaha! ma i ja sam hrabra dok ne padne mrak, druga maja je hrabrija, ona čak i pogleda neki hororac, ja sam nakon par japanskih rekla 'dosta je bilo'! i dan danas imam traume! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!