petak, 22. kolovoza 2014.

U KUHINJI: Veganski bolognese umak


Kao što smo već pisale ranije, svako ljeto godišnji odmor provodimo kampirajući! Tako je bilo i ovo ljeto! U kuhinji na otvorenom volimo pripremati brzu, jednostavnu i ukusnu hranu, a najradije pripremamo razne vrste tjestenine! Već smo vam pokazale kako napraviti tjesteninu sa tikvicama, a danas za vas imamo špagete sa veganskim bolognese umakom, izravno iz naše kamperske kuhinje pod vedrim nebom! :) 



Veganski bolognese umak

Sastojci (za cca 4 osobe):

300 g špageta (ili tjestenine po izboru)
4 velike žlice sojinih mrvica
2 luka
2 veće mrkve
4 rajčice
2 češnja češnjaka (odnosno po želji)
1/2 l tekuće rajčice (domaće ili kupovne)
malo maslinovog ulja
šećer, sol, papar, origano
Harissa Pimenton de La Vera (dimljena slatka paprika)

Postupak:

Nasjeckajte luk i češnjak, a mrkvu naribajte ili ju ogulite na trakice uz pomoć gulilice za povrće! U posudi zagrijte malo maslinovog ulja, smanjite jačinu vatre pa ubacite luk i češnjak. Posolite i popržite dok ne postane staklen! Dodajte mrkvu, sve pospite sa malo šećera, promješajte i pustite da se karamelizira!

U povrće dodajte suhe mrvice soje i podlijte sa malo vode, tek toliko da ih pokrije! Dodajte malo soli, papar i papriku u prahu! Mi smo koristile Harissa Pimenton de La Vera, tj. dimljenu slatku papriku, koja jelu daje savršen blagi okus na dim! Mi ju obožavamo, a ako kuhamo samo za odrasle umjesto nje dodajemo Harissa Jalapeno Chipotle koji je dimljen ali malo ljući ili domaću ljutu papriku! Po potrebi dodajte još vode i dinstajte sve dok mrvice ne omekšaju što bi trebalo biti vrlo brzo!

Rajčicu narežite na kockice! Možete ju prethodno oguliti i očistiti od sjemenki ili ne, a možete koristiti i kupovne pelate! Kockice dodajte u soju i prelijte sa 1/2 l tekuće rajčice! Promješajte i ostavite da se krčka dok se tekućina ne zgusne, a pred kraj pospite origanom!





Dok se umak krčka skuhajte tjesteninu, i popržite sjemenke sezama! Ocjeđeno tijesto i umak pomješajte prije serviranja i ostavite par minuta da okusi umaka prodru u tjesteninu! Za kraj još samo pospite sezamom i uživanje može početi! :)



Ne moramo vam ni reći tko u ovoj pasti najviše uživa! ;)
Da li ste već probali nešto slično? 
Koristite li soju u prehrani i na koji način ju pripremate?
Koja je vaša omiljena tjestenina?

Pišite nam i naravno ako isprobate nešto od naših recepata fotke šaljite na mail (majezmaje@gmail.com), fejs ili ih stavite na instagram sa hashtag-om my majezmajeblog (#mymajezmajeblog)!

Dobar tek žele vam Maja & Maja! :)

Broj komentara: 12 :

  1. Joj, ja ogladnela! Defitivno cu probati uskoro recept! =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvrstan je recept. Zbog njega me uhvatila nostalgija - sjećanje na davne dane i putovanja po Italiji, nakon kojih sam jako često kuhala špagete!

    Ja to spremam vrlo slično, samo malo zakompliciram :).
    Sojine komadiće najprije namočim u toploj slanoj vodi sa sitno nasjeckanim češnjakom, zatim istisnem vodu pa ih onda malo popržim na ulju. Dalje sve isto kao u vašem receptu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako smo i mi prije, ali skužile smo da je ovako rezultat isti, a kraće traje! ;)

      Izbriši
  3. Ja sam zahvaljujući kampovanju otkrila čari kuvanja na plinu :-D
    Uživancija,gotov ručak za dvadesetak minuta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) A mi smo prije nosili plinsko kuhalo, ali od kada nam se povećao broj odlučili smo se ipak za strujno jer nam više boca ne stane u auto, a struju ionako plaćamo u kampu! I jako mi je nezgodno kuhati na struji, plin je puno puno bolji! ;)

      Izbriši
    2. Mi smo prošle godine kupili plinski reš Cadak u koji idu patroni ( izgledaju kao boce autolaka) i 3 il 4 patrona nam je dovoljno za 14 dana za nas troje ili četvoro.A počelo je da me nervira i ograničavanje voltaže po kampovima, dok npr. provri voda za špagete prodje večnost
      I onda nam ne treba struja :-D Letos upoznali neke ljude koji došli kamperom i prvo se iščudjavali kako možemo bez struje,onda skontali pa šta će nam

      Izbriši
    3. I mi smo razmišljali o plinskom kuhalu na patrone, ali kod nas je ponuda jako loša i strašno su skupi! Ovo nam je bila jeftinija varijanta za prvu ruku..iako, stvarno dosta vremena treba da se nešto skuha na struji i teže je prilagoditi toplinu. Mi ponesemo kuhalo za vodu na struju pa si tako olakšamo i ubrzamo!

      Izbriši
    4. Snašli ste se :-D
      Bzvz za rešo,mi naš uzeli u nekom megamarketu za oko 15o kuna (bdw.struja u grčkim kampovima za deset dana izadje duplo više )

      Izbriši
    5. Ajme, ma kod nas nije tako puno, u kampu u kojem smo bili ove godine je cijena struje uračunata u cijenu placa tako da plaćaš bez obzira da li koristiš! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!