nedjelja, 21. prosinca 2014.

TOP 5: Blagdanski street style

Bliži nam se Božić i blagdansko je raspoloženje zahvatilo sve pa tako i outfite na gradskim ulicama! Sviđaju nam se ovi veseli blagdanski outfiti - puno crvenog, kariranog, mašnica, tila i šljokica. Što se nas tiče tako bismo se mogli oblačiti cijele godine!

Steffy¨s Pros and Cons
Lehappy
 
WishWishWish
Atlantic-Pacific
Le21eme
Pravo je vrijeme da malo začinite svoje outfite i obučete nešto što inače možda ne biste - za vrijeme blagdana sve je dozvoljeno! Pa ne mogu samo borovi biti okićeni ;)

Čitamo se sutra,
Maje

4 komentara :

  1. Prva kombinacija mi je najljepša, definitivno! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna crveno-plava kosa i divna crno-crvena suknja <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post! Drago mi je da sam otkrila tvoj blog danas, pravo osvezenje za moju reading listu! Za razliku od Gordane meni je druga kombinacija najlepsa, verovatno zato sto me asocira na balet i ples.. :) Pozz iz Grcke www.serbiangirlingreece.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena, drago nam je da Ti se sviđa naš blog i što smo ovako i mi otkrile jedan novi! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!