petak, 19. prosinca 2014.

PREDSTAVLJAMO: Mjuiko

Danas smo posebno sretne jer imamo sjajne gošće - simpatičnu grafičku dizajnericu Irinu i njenu četveronožnu asistenticu Miru,  kreativni dvojac koji stoji iza brenda MjuikoMjuiko ilustracije su vesele i šarene, ponekad nježne i slatke, a ponekad drske i provokativne! Osim kao crteže i printeve možete ih naći na nizu uporabnih predmeta od maski za mobitele do zavjesa za tuš! Zar to nije sjajno? Ali da ne dužimo previše, upoznajmo ih zajedno, a na kraju Vas čeka i jedno malo iznenađenje! :)


Kao i uvijek krećemo sa upoznavanjem, reci nam nešto o sebi!

Moje ime je Irina Steiger, radim kao grafički dizajner u jednoj privatnoj tvrtki, poprilično veselo i poduzetno okruženje. Živim u Zagrebu, sa dečkom i svojom, kako volim reći, asistenticom Mirom, pesicom koja je moja životna suputnica pa već 11,5 godina i zajedno smo prošle svašta; od života u Beču, otkud je Mira rodom, skitanja po jugu Španjolske, pa sve do povratka hrvatskim avanturama. Crtanje je oduvijek dio mog života, s vremenom se znalo izgubiti u šivanju lutaka i odjeće, u skulpturi, slikarstvu, fotografiji, svaštarenju uglavnom, pa me eto sada i u digitalnom obliku. A ideja ima mnogo, pa umjesto da se ne roje u glavi il po bilježnicama, radiš svoje, objaviš.


Što je Mjuiko i kako je nastao brend, što sve nudi?

Mjuiko je prvenstveno moj hobi, moj fuš :) Puno mi je stvari padalo napamet pa to onda nacrtaš, s vremenom se mnogo toga nakupilo, pa sam se prebacila najprije na Etsy, zatim i na na Facebook, za koji sam dugo bila skeptična no pokazao mi se kao odlična opcija jer je dinamičan, šaren, a opet ne uzima previše vremena... Što sve nudi Mjuiko? Pomalo infatilne i nježne, pa opet super bitchy crteže, a kroz platformu Society6-a ponuda se širi. Moguće je svaki od crteža imati apliciran na npr. jastuk, iPad/ iPhone futrolu, majicu, hoodicu, bebi bodić, torbu, tuš zavjesu, a jasno i kao print, uokovirenu sliku. Uglavnom svakakojaka čudesa :)


Kome je namijenjen?

Namijenjen je svakoj duši koja u tome nađe smisao, zabavu ili topli filing. Za cinike jednako kao i za tople mamice i njihove kjut klince. Nije kategorizirano, ali ako bih pokušala odabrati kategoriju publike, bila bi to vječna djeca. Meni najdraža.

c


Odakle sve dolazi inspiracija?

Ma od svukuda, nemam spešl kanal za nju. Ponekad iz razgovora, muzike, izložbe, predstave, razmišljanja, svojih osjećaja, posvete nekome, nešto što me veseli ili rastuži, situacije koje sam prošla u životu ili one koje sanjam i priželjkujem. Inspiracija se ne najavljuje, samo bane na vrata hoćeš-nećeš!



Kako teče kreativni  proces od ideje do realizacije?

Proces je raznolik- ovisi o vremenu, tehnici u kojoj bih to željela napraviti, skici… dogodi se često da krenem raditi jedno pa to ode u sasvim drugom pravcu. Ali kad je crtež gotov odmah je vani, znači odmah postoji kao print ili uokvirena slika, dolazi u Society6 Mjuiko shop gdje se se dalje aplicira na ponuđene predmete.


Reci nam nešto o suradnji sa Society6 stranicom?

Sasvim slučajno sam naletila na taj sajt, a i sama sam prvo htjela raditi print na jastuke, no print u boji na tu dimenziju imao je za mene marsovsku cijenu, pa sam odustala od te ideje.  I tada se pojavio Society6 - jednom sam pokušala i ispalo je najs – bio je to super jastuk - što sam od samog početka željela.  A sve ostalo dobro je došlo kao šira ponuda.



Da li Ti se kupci mogu obratiti sa nekim posebnim željama?

Bilo je  i toga, eto zadnje sam crtala dizajn za paštu, dragoj poduzetnoj frendici. Jedino mi je to ponekad problem zbog vremena kojeg zbog drugih obaveza, ‘dayjoba’ nemam na pretek, a mrsko mi je ako me se predugo čeka. Ne bih da zbog toga ispadnem neprofesionalna, a eto pojede te nešto drugo ponekad. Ali uglavnom su to bile narudžbe za koji nije određen brzi rok. Tako su i ilustracije za slikovnicu ‘Crveni planet’, napravljene prije 2 godine tek sada pronašle put do izdavača, pa moglo bi se reći da nije strka s rokom bila.


Da li se danas može živjeti od kreativnog rada kod nas?

Vjerujem da da, ali uz puno truda, izmišljanja novog jer je naša publika brz konzumator u smislu da im je jedne godine netko super, a druge godine se pojavi netko drugi, svakako nije lako al tako je to u moru kreative na webu, pa i kod nas zbog velike nezaposlenosti i nažalost premalog tržišta da sve to podrži. Kao što rekoh, Mjuiko mi je ‘ispušni ventil’, hobi i fuš pa ne živim od njega jer bismo inače vodile ovaj razgovor u pučkoj kuhinji ;)



Gdje sve možemo naći i kupiti Mjuiko?

Mjuiko se ne skiće po trgovinama, barem ne još. Naći ga se može zasad na Facebooku ili Society6 shopu.



I za kraj nam reci kakvi su planovi za budućnost?

Planova uvijek ima, a koji će od njih zaživjeti to niti sama još ne znam. No glavni plan je razvijanje, učenje novog, pa kombiniranje sa znanjem koje imam, volim se inspirirati pa tko zna kamo će me inspiracija odvesti. Biti i raditi to što jesam – to je moja mudra za kraj, haha.


Hvala vam curke na pozivu, prepoznavanju Mjuika <3 cijenim, poštujem, a kako rado i dijelim, pa zašto ne odmah i u jednoj zdravoj suradnji sa vašim vrlo lijepim blogom. Samo naprijed cure!

****************

Dakle kao što smo najavile na početku posta, danas, osim što ste imali priliku upoznati dva divna bića, možete i OSVOJITI ovaj preslatki Mjuiko Forever Kid jastučić! Da, da nije šala! :)



Što trebate napraviti?

Sretnu dobitnicu ili dobitnika odabrat ćemo i obradovati 1.1.2015. uz pomoć Random.org-a, dakle sudjelovati možete do ponoći 31.12.2014.! :) 

Ako Vam se Mjuiko sviđa jednako kao i nama, obavezno svratite na Mjuiko fejs i Society6 stranicu i odaberite nešto za sebe ili neku dragu osobu! Dobit ćete pravo malo umjetničko djelo koje će Vas uveseljavati svakodnevno, a uz to ćete podržati domaće kreativce! 

Djevojkama puno hvala što su bile naše gošće i što su nam ustupile ovaj prekrasan jastučić za darivanje! Divne su! <3

Vama želimo puno sreće u nagradnoj igri i ugodan vikend! :)

Pozdrav od Irine, Mire i dvije Maje! :)

p.s. Sve fotke su u Mjuiko vlasništvu!

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!