ponedjeljak, 22. prosinca 2014.

DIY: Ruža od kravate


Božić je skoro tu, a Vi još niste pripremili sve darove? Nema problema, imamo još jedan super jednostavan diy za koji Vam ne treba ni puno vremena, ni puno materijala! Ideja se rodila kad sam u djedinom ormaru našla hrpu kravata koje sam htjela sačuvati za uspomenu! Kako sama ne nosim kravate razmišljala sam kako od njih napraviti nešto upotrebljivo i lijepo što će me uvijek podsjećati na djedu! Nakon malo petljanja nastao je broš u obliku ruže - zgodan modni dodatak, uspomena i pažljiv dar!

*FOR ENGLISH VERSION CLICK HERE!*


Što vam je potrebno:

kravata, škarice, kopčica za broš (veća), igla i konac.

Postupak:

Ugurajte uži kraj kravate prema unutra, presavijte i učvrstite tako da prošijete kroz sredinu kao na drugoj slici!



Kravatu zavrćite u jednom smjeru i motajte u krug tako da Vam svaki krug bude malo većeg promjera od prethodnog! Kako motate tako dio po dio sašijte međusobno sa stražnje strane, kao na slikama!





Kada dođete do krajnjeg najšireg dijela, preklopite ga preko stražnje strane da prekrije prethodne šavove, uredno namjestite i sašijte rubove za broš!



Na kraju još samo sašijte kopčicu za broš i gotovi ste! :)





Kako Vam se sviđa ovaj diy? Da li ste već radili nešto slično?
Imate li već spremne sve darove?
Da li ste nešto od darova i sami pravili?

Pišite nam, šaljite svoje uratke i sjetite se da je najbolji dar onaj od srca, pogotovo ako ste ga sami napravili! Još ideja za uradi sam darove možete naći na oznaci 'handmade darovi', a diy modne dodatke na oznaci 'asesoari'!

Do idućeg posta, uživajte u pripremi za blagdane i budite krativni! :)

Pozdrav od Maja

2 komentara :

  1. Odlicna ideja. Nesto slicno sam radila sa obicnom tkaninom, pa je presavijem na pola po duzini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saška! I nama su ruže od tkanine poslužile kao inspiracija za ovu od kravate! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!