ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

SKITAMO: Balaton


Na povratku iz Bratislave usput nam je bilo svratiti do jezera Balaton, odnosno do najvećeg naseljenog mjesta na jezeru - Siofoka. Balaton (u prijevodu Blatno jezero) najveće je jezero u središnjoj Europi, a nalazi se u susjednoj nam Mađarskoj i jedno je od najpopularnijih turističkih odredišta u tom dijelu Europe. Sjeverna obala jezera je brdovita i poznata je kao vinogradarski kraj, dok su na južnoj obali smještena brojna mjesta za odmor.

Od našeg zadnjeg posjeta ovom mjestu, a bilo je to sam kraj 80-ih, mnogo toga se naravno promijenilo, puno se toga izgradilo i uredilo što nas je ugodno iznenadilo!




Već krajem 5. mjeseca u Siofoku je bilo dosta živo iako početak prave turističke sezone tek sad počinje. Mi nismo imali puno vremena na raspolaganju, tek nekoliko sati za ručak, šetnju i razgledavanje, a neki su se i stigli provozati turističkim brodićem po jezeru!






Vrijeme je bilo prelijepo, ali ne baš za kupanje pa je većina turista bila zabavljena drugim stvarima: hranjenjem labudova, pecanjem, jedrenjem, vožnjom brodićima po jezeru ili posjetima restoranima i vinarijama. A saznali smo i da je preko zimskih mjeseci površina jezera uglavnom zaleđena, jer je jezero dosta plitko, pa se tada na jezeru organiziraju razne zimske aktivnosti kao što su klizanje, hokej ili ribilov na ledu. Tako da slobodno možemo reći da je Balaton zanimljivo turističko odredište tijekom cijele godine!





Sve u svemu proveli smo vrlo ugodno popodne na Balatonu i odmah su pali planovi za jedan duži posjet u narednim ljetnim mjesecima, naravno s djecom!

Jezero je jako pristupačno za djecu jer je plitko pa je voda jako topla, dno jezera je pjeskovito, a sve plaže imaju uređen pristup vodi pa slobodno možete tamo planirati obiteljski odmor!

Jeste li već bili na Balatonu? Kakva su vam iskustva?

Pozdrav od Maja

Broj komentara: 6 :

  1. Mi smo stali kraj Balatona kad smo išli iz Budimpešte i sviđa mi se ful, mislim da bi više voljela "ići na more" u biti na neko jezero kao što je Balaton nego na more more :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma lijepo je na Balatonu, ali ja ne bi more mijenjala za ništa! ;)

      Izbriši
  2. Ja sam iz Istre, a sa svojim sam roditeljima redovito išla ljeti na kupanje na Balaton jer smo imali rodbinu u Međimurju. Išli bi na kupalište u mjesto koje se zove Balatonmariafurdo. Tamo nam je bilo fantastično. Najviše sam voljela ležati na luftmadracu jer voda je tako plitka da je potrebno ići nekih stotinjak metara od obale da bi mogao plivati u vodi dubljoj od metra. Jedino zbog čega valja biti na oprezu su zmije u jezeru, ali čini mi se da nisu opasne jer nitko nije bježao od njih iako se zadržavaju blizu obale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zmije??? Ok, na Balaton više nejdemo! :) Iako, bilo bi logično da ima zmija, samo nismo o tome razmišljale! Joooj! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!