ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

INTERIJERI: Kod Rebeke s bloga 'Scrapbook of stuff'

Naša draga i super kreativna prija Rebeka pozvala nas je u goste i dopustila nam da podijelimo detalje njene sobe sa vama. Rebeka, osim što je kreativna i ima smisla za uređenje, autorica je jednog novog bloga pod imenom 'Scrapbook of stuff' koji je nama osobno već sad omiljen i to ne zato što smo pristrane već zato što je stvarno super! E upravo zbog toga je ovdje javno prozivamo da se pokrene jer je u zadnjem postu obećala da se vraća nakon blagdana, a blagdani su već davno zaboravljeni! Dok ona razmišlja kako da što prije napiše post, mi ćemo se raskomotiti u njenoj djevojačkoj odaji! ;)

"Zovem se Rebeka i živim u Osijeku u obiteljskoj kući sa roditeljima, sestrom i psom Brendošicom. Sav namještaj u sobi i većini prostorija u kući je iz Ikea-e od prije 20ak godina dok se još išlo u Graz u shopping tako da smo se navozali tamo vamo ali budući da je i nakon 20 godina sve čitavo, vozikanje se svakako isplatilo. I danas najčešće sitnice kupujemo u Ikei jer je najpovoljnija s obzirom na kvalitetu. U mojoj sobi dominira drvo u kombinacji sa bijelom bojom, šarenim detaljima i mojim psom.


Do sada sam ju već izokrenula na sve moguće načine ali ovaj sadašnji raspored je ovakav zadnjih godinu dana kada sam sve ofarbala u bijelo da hrpa mojih drangulija dođe do izražaja.
Budući da mi je selidba u skorijem planu, ne ulažem previše u uređenje već skupljam i navlačim detalje koje ću moći prenijeti i u neki drugi životni prostor. Najdraži detalj mi je jelen na zidu, reflektor lampa i svjetleća drvena zvijezda.

Moja sadašnja soba je prvotno bila sestrina ali je meni bila bolja od moje tadašnje pa sam 
napravila ugovor s kojim ćemo se na određeno vrijeme mijenjati za sobe, naravno da ga nisam nikad 
ispoštovala jer ipak je ona slabija i mlađa. (Bravo Renči, samo tako! - op. M&M)



Iako nisam osoba za cvijeće ili kako bi moja mama rekla, ti uopće nisi žensko, prošle godine sam u Ikei uz umjetnu travicu koju držim na stolu kupila i paket od tri kaktusa da probam hoće li mi barem to uspjeti, dva su još živa. Nekako sam usput dobila još par kaktusića koji se i dalje drže, najdraži mi je žuti. A kada smo kod kaktusa, mogla bi ih i zaliti...


Najbolje mjesto za čitanje knjiga i časopisa je ispod prozora zbog svjetla dok za učenje još nisam pronašla najbolje mjesto. Najviše vremena ipak provodim za laptopom, na stolu ili u krevetu. Cijeli život sam imala kompjuter i uvijek sam bila protiv crkavanja u krevetu sa laptopom ali sada sam promijenila mišljenje jer nema ništa udobnije od ležanja na hrpi jastuka i gledanja filmova i serija.



Jedna od DIY stvari koje sam radila je i ova vješalica za ogrlice. Sve što trebate je paket ručkica kojih ima za kupiti za jako malo love, komad drveta i bušilica. Drvo malo prešmirglate i obojite, za ručkice izbušite rupe i ukrasite drvo kako god želite. Ja sam zabrijala u zadnje vrijeme na trokutiće tako da se nalaze na svemu što radim u zadnje vrijeme."



**********

Kako vam se sviđa? :)

Nama Rebekina soba predstavlja savršen primjer kako detalji čine prostor i kako savršeno mogu predstavljati osobu u čijem životnom prostoru se nalaze!

Kad gledamo ove fotke vidimo našu priju, bez sumnje, a vi ju bolje možete upoznati ako svratite na 'Scrapbook of stuff' blog gdje ćete naći 'uradi sam' postove i recepte te putopise sa zanimljivih lokacija koje prate prekrasne fotke! Rebekin blog možete pratiti i na 'Scrapbook of stuff' fejsu, pa stisnite lajk da vam ne promaknu novi postovi! ;)

Što vam se najviše svidjelo u Rebekinoj sobi?
Koliko vam je važno uređenje interijera?
Volite li sami izrađivati predmete za dekoraciju?

Nama je totalno super ova vješalica za nakit koju je Rebeka sama napravila i hvala joj što je podijelila sa nama uputstvo! I hvala joj što se odazvala našem pozivu! ;)

Ostale postove o uređenju prostora možete naći pod oznakama 'Interijeri' i 'dom', a ako bi i sami voljeli da se vaše sobe ili domovi nađu ovdje, javite nam se na mail (majezmaje@gmail.com) i pošaljite fotkice! Tko zna, možda svratimo! ;)

Ugodan početak tjedna žele vam Rebeka i Maje!

P.S. Sve fotke su u Rebekinom privatnom vlasništvu!



Broj komentara: 13 :

  1. Obožavam ovako kreativne i vesele prostore! To puno govori i o osobi! divno! Odmah bih doselil!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2016/01/dots.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Rado bih se ususkala u ovaj kutak za citanje kraj prozora <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno ^_^ i jako mi se sviđa izbor nakita :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oboooozavam ovakve postove! Verovatno zbog pasije za udobnošću i posebnom atmosferom u domu super mi je da zavirim i u tudje pa dobijem inspiraciju za nesto slično i kod sebe😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago nam je da ti se sviđa post, pogotovo što, sudeći po blogu Bo inside, ti stvarno znaš o čemu pričaš! ;) <3

      Izbriši
  5. Ja sam oduševljena delom sa kaktusima. :) Tako jednostavno, a tako efektno.
    Ove fotke su dokaz da prostor ne mora biti uređen pretenciozno i savršeno, već da su sitnice i iskrenost ono što mu daje dušu. A to se na ovim fotkama baš oseća - iskrenost i duša.
    Baš inspirišete s ovim interijer pričama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem! Drago mi je da si zadovoljna s nama! ;) Hvala što si svratila i hvala na lijepim riječima!

      Izbriši
  6. Odlična je soba! I meni se kaktus uspio osušiti, tako da potpuno razumijem xD

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!