petak, 15. svibnja 2015.

ČITAMO: Janosch


U zadnje vrijeme su kod nas totalni hit neobične slikovnice njemačkog pisca i ilustratora Janoscha, jednog od najboljih i najnagrađivanijih pisaca za djecu! Riječ je o seriji slikovnica u kojima su glavni likovi Mali Medo i Mali Tigar, nerazdvojni prijatelji koji vode šašave razgovore i zajedno upoznavaju svijet oko sebe. Dvije Janoscheve knjige smo pronašli u uskršnjem gnijezdu - Oh, kako je lijepa Panama i Dobar dan, malo prase. To su bile prve njegove knjige koje smo pročitali i naravno da smo nakon toga morali otići u knjižnicu i potražiti ih još! Ne znamo točno koliko je Janoschevih knjiga izdano kod nas, mi smo ih pročitali 10-tak, i sve nam se sviđaju!




Možda će vam ove slikovnice u početku biti malo čudne zbog neobičnih dijaloga i specifičnog Janoschevog humora , ali vrlo brzo ćete se zaljubiti u Medu i Tigra i njihove pustolovine. To su jedne od onih slikovnica u kojima će i odrasli uživati jednako kao i djeca.

Bili jednom jedan Mali Medo i  jedan Mali Tigar, živjeli su dolje na rijeci. Tamo gdje se uzdiže dim, pored velikog drveta. Imali su i jedan čamac. Stanovali su u maloj udobnoj kući s dimnjakom.
- Nama je dobro- reče Mali tigar - jer imamo sve što je srcu drago i ne trebamo se ničega bojati. Uz to smo još i jaki. Je li tako Medo?
- Naravno - reče Mali Medo - ja sam jak kao medvjed, a ti si jak kao tigar. To je dovoljno.
                                                                                                          (Oh, kako je lijepa Panama)






Da li ste već čitali neku od ovih slikovnica? Koja Vam je omiljena?
Što čitate klincima u zadnje vrijeme?

Pišite nam i uživajte u čitanju!

Pozdrav,
Maje

Broj komentara: 8 :

  1. Predivno! Koliko izbora za dečje knjige, ko se može lako odlučiti!
    Zato skupljamo preporuke, a vaše preporuke nikada ne omanu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi stalno pronalazimo neke nove slikovnice i svaka je sve ljepša! Police su nam krcate, a i dalje nam je teško suzdržati se od kupnje! :) Drago na, je da se Čarapicama sviđa naš izbor! :)

      Izbriši
  2. Najviše želim imat djecu da mogu kupovati slikovnice bez da me ljudi čudno gledaju (moja slabost su Zvrčko i Mljac :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvrčko i Mljac su sjajni, i mi ih obožavamo! :) Nadamo se da ćeš uskoro moći skupljati slikovnice bez skrivanja i čudnih pogleda! Ako ih sad već kupuješ, ne znam tko ćete onda zaustaviti! ;)

      Izbriši
    2. Šta kupujem, skupila sam sve koji su kod nas dostupni i navijam da prevedu još haha :) Jako mi se sviđaju ovi vaši postovi, volim vidjeti mališe koji čitaju i vjerujem da će jednog dana moj potomak biti opsjednuti bookworm kao i ja :)

      Izbriši
    3. Hahaha, nečije potomstvo će biti jako sretno jednog dana! ;) Nadamo se i mi da će uskoro biti još prevedenih jer ove već znamo na pamet! ;) Momci, iako ful hiperaktivni i rijetko imaju mira, obožavaju kad im čitamo, nekad istu slikovnicu do iznemoglosti! Tako smo već morali sakrivati Zeko i potočić, a mislim da ćemo uskoro sakriti i Žabecedu! ;)

      Izbriši
  3. Pozdrav!

    Danas sam otkrila Vas blog dok sam pretrazivala ideje za Bec s djecom :)

    Mi obozavamo citati s nasim malcem (4,5 godine), a Janosh nam je jedan od omisljenih autora! Smijesan je, jednostavan, a nadasve topao i poucan. I djeci i nama odraslima.
    Njegove knjige uvijek poklanjamo za rodendane :)

    Blog je odlican i jako mi se svida! Svaka cast na trudu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej puno hvala na posjeti i na lijepim riječima! :) Janosh je i nama jedan od omiljenih autora i nikada nam ne dosadi! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!