nedjelja, 4. listopada 2015.

TOP 5: Recepti # 28 (Bundevaste slastice)

Jesen je i službeno stigla i mi se veselimo svim njenim bojama i okusima, slatkom mirisu kolača i pita iz pećnice, aromatičnim čajevima, ali prije svega veselimo se kraljici jeseni - bundevi! Bundeve volimo u svim oblicima i u svakojakim jelima, a danas vam donosimo nama najboljih pet slatkih recepata koje smo našli lutajući internetom! Krenimo!

1. Recepte sa bloga 'Ja u kuhinji' ste često mogli vidjeti u naših top 5 i mi im apsolutno vjerujemo! Zbog toga ne sumnjamo da su ovi mini tartovi sa bundevom uz to što prekrasno izgledaju i savršenog okusa!
ja u kuhinji



2. Naše drage legice su hokaido bundevu iskoristile na potpuno neuobičajen način - od njih su napravile ukusne lažne krofne! Peku se u pećnici pa nisu toliko kalorične i teške kao prave bundeve! Bravo za legice!
legice u kuhinji

3. Bundeva može i u cheesecake! Nakon svih onih svježih, voćnih koje smo pravili tijekom ljeta, ovaj je pravi jesenski! Kako ga napraviti pogledajte na blogu 'Porodične gastronomije'! Mi već vidimo da će nam ovo biti jedna od omiljenih jesenskih slastica!
porodične gastronomije

4. Kao i cheesecake i crème brûlée može biti pravi jesenski desert, pogotovo ako je u njemu glavni sastojak hokaido ili muškatna tikva! Mi već po fotkama vidimo da Tanja, autorica bloga 'COOKam i guštam', definitivno zna što valja! 
cookam i guštam





5. I za kraj nešto jednostavno i omiljeno svima, a posebno mališanima - cupcakesi i muffini od buče i mrkve sa kremom od sira! Recept nam je priredila Matejka sa bloga 'Life Tastes Like Chocolate' kao izazov blogerima Gastrosfere prije par godina, a mi mislimo da ga je savladala sa odličnim!




Koje su vama omiljene bundevaste slastice?
Kako vam se sviđaju naši prijedlozi?


Pišite nam i šaljite svoje recepte!

Ugodnu i sunčanu nedjelju žele vam Maje!


Broj komentara: 6 :

  1. Jao obožavam bundevu! Mislim da cu gustati u ovim receptima, hvala djevojke!

    OdgovoriIzbriši
  2. U bundeva mi je omiljena jesenja slastica, masda spada u povrce, zer ne??
    Uh cheesecake od bundevo, moram to napraviti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je! Nadam se da će ti se svidjeti cheesecake! ;)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala Iva! :) Drago nam je da ti se sviđa naš odabir! :) <3

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!