subota, 4. lipnja 2016.

LISTA ŽELJA: Lipanj 2016.

Stigao je lipanj, a s njim i nova ljetna lista želja! Nova sezona, nove želje, pa krenimo!

1. Ljeto ne možemo preživjeti bez puuuuuno sladeleda, a kako su nam draži oni u domaćoj radinosti nego kupovni jer su prije svega zdraviji, dobro bi nam došla ova knjiga recepata zdravih veganskih sladoleda! Sadrži više od 80 recepata za sladolede, sladoledne torte, preljeve, ledene lizalice, sladoledne kreme...a sve od zdravih namirnica, bez rafiniranih šećera, mliječnih proizvoda i glutena! Može se naručiti na Planetopiji.
Planetopija

2. Torbe i ruksaci brenda Poppy već su se pojavile u mojoj listi želja za travanj, ali morala sam ih uvrstiti i u ovu listu želja jer su u međuvremenu dobili nove modele u proljetno/ljetnim bojama i ne znam koja mi je ljepša! Ovaj bijeli ruksak bio bi idealan za ljeto! Posjetite njihovu facebook stranicu jer trenutno traje giveaway, možda ćete imati sreće! ;)
Poppy

3. Nedavno sam otkrila beogradski brend Mishka koji izrađuje unikatne ručno rađene espadrile u divnim bojama! Izrađuju se od mekane kože i jute, a posebnim ih čini velika mašna! Meni su ove baby roza baš divne za proljeće i ljeto!
Mishka

4. U izdanju Mozaik knjige izašla je nova kuharica Mihaele Devescovi Slatke strasti, autorice popularne knjige Sirova hrana. U novoj knjizi riječ je o sirovim desertima koji se prave bez brašna, jaja, maslaca i mlijeka, znači samo zdravi sastojci! I ono što je jako bitno - ne moramo za pripremu paliti pećnicu, a to se u ljetnim mjesecima jako cijeni! Ovo ljeto slavimo puno rođendana pa bi nam ovi recepti dobro došli!
Mozaik knjiga

5. I za kraj sam izabrala ovu divnu H&M slamnatu torbu koja se može isfurati i na plažu i u izlazak!

H&M

Nadamo se da imate lijepih planova za ovu nedjelju! Mi ćemo sada na zmajadu ako nas ne uhvati kiša!

Do čitanja,
Maje

1 komentar :

Voljele bi čuti vaše mišljenje!