utorak, 14. lipnja 2016.

KAKO NOSITI: Espadrile

Ovo proljeće i ljeto totalni su hit espadrile - udobne i jednostavne sandale čiji je đon napravljen od konopa! Bile su popularne još 40-ih i 50-ih kada su ih nosile Grace Kelly, Rita Hayworth i Katherine Hepburn, 70-ih su se podigle na platformu, a 80-ih su ih prigrlili i muškarci kada ih je Don Johnson počeo nositi na sako i hlače te pokrenuo novi trend! Sada su se vratile na velika vrata i možemo ih pronaći u raznim varijantama: jednostavne ravne koje se samo navuku na nogu, one s platformom, na vezanje, platnene, kožne, s printom... Super izgledaju i u casual dnevnim kombinacijama i u paru s haljinom za izlazak i zapravo odgovaraju raznim stilovima, a mi smo izdvojili nekoliko  kombinacija koje nam se sviđaju!

The Heart's Delight
Front Row
Fashion Gum
Who What Wear
Natalie Off Duty
Collage Vintage
Pinterest
Collage Vintage
Možete ih pronaći u ponudi gotovo svih high street brandova, a mi smo izdvojili nekoliko:

Zara
hm
Pull&Bear
Mishka espadrilles

Što kažete na ovu udobnu i praktičnu obuću?
Kod nas u ormaru se još nisu našle, ali se nadamo da ćemo pronaći jedne koje nam savršeno odgovaraju!

Pozdrav od Maja

3 komentara :

  1. Divne su. Trebala bih si nabaviti jedne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne su, a udobne jos vise.
    Ja sam prosle godine kupila jedne maetalik plave na platformu i obozavam ih!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam davno imala crne špagerice na platformu i baš sam ih iznosila, raspale su se skroz! :(

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!