petak, 11. prosinca 2015.

SKITAMO: Advent u Osijeku 2015.


Božićno raspoloženje nije potpuno bez božićnih sajmova i kuhanog vina na otvorenom uz blještavilo lampica i miris borova! Iako do nedavno u Osijeku nismo imali to zadovoljstvo, od prošle godine i mi imamo 'Božićno selo' na trgu u Tvrđi! Iako još u povojima, 'Advent u Tvrđi' ima potencijala. Ovdje možete sa dragim osobama popiti neki fini vrući napitak ili pivo, dobro klopati, zasladiti se i uživati u glazbi! Uz bogat program i svakodnevna događanja zabava je zagarantirana. Osim što ćete ugodno provesti vrijeme, u kućicama Udruge Breza i Blokić& Papirić možete kupiti neku lijepu sitnicu, u kućici Čokoladirnice Chade najfinije čokoladne slastice, a u Kući zelenog čaja najfinije čajeve! Mi smo već bile nekoliko puta, sa klincima i sa ekipom, a kako izgleda 'Advent u Tvrđi' kroz naš amaterski objektiv pogledajte u nastavku!






















Iako bi voljele vidjeti više rukotvorina i domaćih proizvoda u 'Božićnom selu', ocjena je visoka i vjerujemo da će svake godine biti sve bolje!

Da li ste već posjetili 'Advent u Tvrđi'?
Kakvi su vam dojmovi? Što vam se najviše svidjelo?
Kako su uređeni vaši gradovi i mjesta u ovo blagdansko vrijeme?

Ako ste u blizini ili vas put nanese u Osijek, svakako svratite, a događanja vezana uz 'Advent u Tvrđi' pratite na njihovoj facebook stranici!

Ostale božićne postove možete pogledati na oznaci 'Božić', a postove slične ovim na oznaci 'Skitamo'!

Pišite nam i uživajte u blagdanima!

Pozdrav od Maja


4 komentara :

  1. Lijepe slike :)
    Već nekoliko godina želim posjetiti Osijek u bilo koje doba godine i nikako da dođe na red, ali kad tad ću otići tamo i veselim se već sad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Nadam se da će ti se želja ostvariti i da ćeš nam se javiti kad dođeš! ;)

      Izbriši
  2. Prošle godine sam radila, ove godine sam s ove strane šanka.
    Sviđa mi se kako napreduje ideja, i da imamo tu mogućnost, no cijene bi mogle biti i manje. :/
    Kobasa 'Kod Ruže' mi je super, pogotovo njihova lepinjica. A i raspoloženje djelatnika mi se viđa, za razliku od nekih. Naivno vjerujem u taj duh božića i ljubaznost pogotovo. :) Wafle me privlače, no čine mi se premale za moj ukus. Svakako želim probati Božićni gulaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nas dvije nismo klopale na sajmu, više smo zainteresirane za ova tekuća pitanja ;), a i nejdemo meso pa nam ponuda i nije neka! Ali da bi cijene mogle biti niže, to sigurno! Ok, ljudi će svakako potrošiti, ali nekako mislim da bi promet bio znatno veći da su cijene bar malo niže! Ovako mnogi moraju dva puta razmisliti!

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!