ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

PREDSTAVLJAMO: Radionica Kod Limenog

Kao što smo i obećale jučer, danas za vas imamo jedno lijepo iznenađenje! U goste nam je došao Danijel iz Radionice Kod Limenog! Često predstavljamo kreativne ljude, ali Danijel je stvarno prevazišao normalne okvire kreativnosti! Sve što radi nas je apsolutno oduševilo i nismo dvojile ni trenutka o tome da li da ga pozovemo u goste! Danijel nije samo kreativan, već je i darežljiv, ali o tome više na kraju posta! Nadamo se da ćete i vi biti jednako oduševljeni! Upoznajmo ga!


Za početak nam se predstavi! Tko i si i čime se baviš?

Pa pozdrav Maje Zmaje ja sam Danijel Dorđević, zaljubljen sam, imam uredno podšišanu bradicu i imam dva psa (istina je da oni posjeduju mene) i iako radim jedan zemaljski posao koji plaća račune i stanarinu imam i ludu sreću da posjedujem neke kreativne sposobnosti :) 


Odakle tolika kreativnost i ljubav prema stvaranju?

Hmmm... Sad ste me zatekli s ovim pitanjem :)  Nisam se bavio sa ničim sličnim odmalena iako pretpostavljam da je to cijelo vrijeme čučalo u meni. Kad malo razmislim ovo je uzelo zamaha prije 3 godine, al sam se sad odlučio ozbiljno s tim pozabaviti.


Što sve radiš?

Radim sve i svašta u biti, al stvari kojima sam vjeran konstantno su lampe, portreti kućnih ljubimaca i crteži. Isto tako tu ima fotografija, čudnih portreta ljudi koji kao da su izašli iz nekog freak showa, radio sam policu za knjige, vješalice za kapute od uložaka za cipele... Svašta me nešto inspirira, morat ćete provjeriti! :) Recimo zadnje sam crtao neke gole tete hahaha!


Koje tehnike su ti najdraže, sto najradije praviš?

Najradije radim lampe. Fora je u tome što one nekako dođu same.Naletim na neki predmet i onda ga prenamijenim u nešto korisno. Svi su recimo poludili za ovom lampom od bambija iako ja volim tetu lutku lampu koja je još doma i čeka svog novog vlasnika.Volim i portrete kućnih ljubimaca jer tako dobro izgledaju na zidu, onako profinjeno :) Inspiriraju me svakojake stvari i to me uvijek odvede negdje drugdje, al u tome i je čar!


Koja je najzanimljivija stvar koju si do sada u svojoj radionici napravio?

Ovo je kao ono pitanje koje vam je dijete najbolje hahaha. Ako moram birati, a radi se o sofijinom izboru ako mene pitate, najzanimljivija mi je lampa usisavač. Ležao je dosta dugo u ostavi i onda je odjednom sinula ideja o lampi,a usisavaču je onda sinula žarulja :)


Da li ispunjavaš želje kupaca, odnosno da li radiš po narudžbi?

Naravno da da, ako mogu ispuniti želju uvijek sam na to spreman. I zanimljivo mi je čuti ideje drugih ljudi. Ako mislim ipak da ne mogu ispuniti želju jednostavno to kažem.


Kakvi su ti planovi za budućnost Radionice kod Limenog?

Planovi za budućnost? Pa budućnost je uvijek neizvjesna iako bi mi htjeli da nije. Jedna moja frendica je rekla da je bitno da stvaraš ako to imaš u sebi, a druga da je to tako sa šarenim glavama, one stvaraju bez obzira da li drugi razumiju ili ne.Tako da će ova šarena glava uvijek stvarati sve ono što pokupi iz svemira ideja! :)


Što misliš, može li se danas kod nas živjeti od prodaje rukotvorina i koliko ljudi cijene nešto što je na ovaj način napravljeno?

Mislim da možda i može.U biti vjerujem da može.Vjerujem da jednog dana neću morati raditi ovaj zemaljski posao i da ću ostatak života raditi samo ono što volim. A da li ljudi cijene? Pa neki da neki ne. Imaš one ljude koji te jednostavno razumiju i s njima klikneš i udome sretno tvoju rukotvorinu, i one druge koji ne, al svi smo različiti. Koncentrirajmo se na one šarene glave koje razumiju :)


Gdje možemo naći tvoje rukotvorine i kako ih možemo naručiti?

Moje rukotvorine možete naći u Radionici kod Limenog. Inače da pojasnim zašto Limeni. Pa on je tražio srce a cijelo vrijeme ga je u biti i imao. To je radi one potrage koju svi imamo u sebi :) A naručite tako da mi pošaljete upit u limeni inbox pa malo ćakulamo o vašim željama :) 


I za kraj...

I za kraj hvala maje zmaje što ste me prepoznale i predstavile i u to ime da proslavimo početak jednog lijepog prijateljstva poklanjamo tri portreta kućnog ljubimca po izboru.Ljudi trebaju poslati jednu kvalitetnu ( ne mutnu,ne pikseliziranu) fotku svog ljubimca iz poluprofila ili od naprijed i dobit će ultra cool portret svog životnog suputnika <3


************



Da, da, dobro ste skužili! Danijel daruje čak tri portreta kućnih ljubimaca koji nastaju u njegovoj Radionici Kod Limenog!!! Nadam se ste uzbuđeni jednako kao nas dvije! :)








Što trebate napraviti?



Darivanje će trajati do nedjelje u ponoć, 13. 12. 2015., a čak tri sretne dobitnice ili dobitnika odabrati ćemo uz pomoć random.org-a u pondjeljak, 14. 12. 2015.!

Čak i da sami nemate četveronožne prijatelje, sigurne smo da znate nekog tko ima pa ih na ovaj način možete obradovati za Božić ili Novu Godinu!

Osim portretima, svoje najdraže ili sebe možete obradovati bilo čim iz Radionice Kod Limenog! Kao što sam kaže, sve što trebate je javiti mu se u limeni inboks i sve ćete se dogovoriti uz čašicu ćakule! ;)

Danijelu još jednom puno hvala što je bio naš gost i puno hvala što je došao punih ruku! :)

Ovaj tjedan je baš lijepo počeo!:)

Sretno u nagradnoj igri i pozdrav od Danijela i 2 Maje!


2 komentara :

Voljele bi čuti vaše mišljenje!