utorak, 16. svibnja 2017.

U KUHINJI: Vrtna bajka cheesecake

Kada smo prije Uskrsa M. i ja posjetili Vrtnu bajku, gospođa Zdenka nas je počastila super ukusnom tortom od mrkve i sira. M. je rekao da je to najbolja torta ikad, a on obično točno zna što želi i voli! Nije nešto pretjerano slatkog zuba, ali za svoj rođendan, od kad zna pričati, sam odabire kombinaciju okusa za tortu! Ponekad mi čak i nacrta kako želi da to sve skupa izgleda! :) Kako mu se teta Zdenkin mrkvasti cheesecake toliko svidio, zamolila sam ju za recept i odlučila razveseliti ga za Uskrs. Osim M.-a, u torti koju od milja zovemo 'Vrtna bajka cheesecake' uživali su svi, a sigurna sam da će se svidjeti i vama jer se aromatičan biskvit sa mrkvom savršeno slaže sa slatkastom kremom od sira i kiselkastom od naranče! Kako ja obično smanjim količinu šećera, i ovdje sam u biskvit stavila  manje nego je u originalnom receptu, a vi zasladite po želji! Krenimo!:)


Vrtna bajka cheesecake

Sastojci za biskvit (za kalup promjera 26 cm):

170 g naribane mrkve
60 g šećera
2 jaja
120 ml ulja
130 g brašna
1,5 žličica praška za pecivo
1 žličica kore od naranče
1 žličica cimeta

Sastojci za bijelu kremu:

200 ml slatkog vrhnja (ako nađete!) ili nezaslađenog vrhnja za šlag
150 g bijele čokolade
200 g ABC sira
1 žličica narančine korice

Sastojci za narančastu kremu:

1 puding bourbon vanilija
400 ml soka od naranče

Postupak:

Zagrijte pećnicu na 180°C i namastite okrugli kalup za tortu  promjera 26 cm kako to inače radite! Ja obično samo namažem uljem i do sada mi se biskvit nije nikada zalijepio! Izlupajte jaja i šećer dok se šećer ne rastopi pa dodajte ulje i nastavite mutiti. U posebnoj posudi pomiješajte brašno, prašak za pecivo i koricu naranče, a zatim suhe sastojke postupno dodajte u šećer i jaja, lagano miješajući.  Na kraju dodajte ribanu mrkvu, sve dobro promiješajte pa smjesu izlijte u kalup i pecite oko pola sata, ovisno o jačini pećnice. Kada je biskvit pečen lagano prođite tupim nožem uz rub kalupa i otvorite ga pa ostavite da se prohladi. Kada se biskvit ohladio, okrenite ga na tanjur tako da donji dio bude gore pa tako okrenutog vratite u kalup! Na ovaj način će vam gornji dio biskvita na koji stavljate kremu biti potpuno ravan! Ako vam to nije bitno, ne morate okretati biskvit samo stavite obruč kalupa natrag kad se biskvit ohladio!
Dok se biskvit hladi, otopite bijelu čokoladu u slatkom vrhnju ili vrhnju za šlag, dodajte narančinu koricu, a kada se krema malo ohladila i ABC sir. Sve dobro promiješajte i prelijte preko biskvita pa stavite u hladnjak da se stisne.
Za narančastu kremu jednostavno skuhajte puding u 400 ml soka od naranče prema uputama na pakiranju, a kad je gotova prelijte ju preko bijele kreme i stavite u hladnjak da se stisne.

Na kraju ponovo lagano prođite nožem uz rub torte da bi lakše uklonili kalup pa tortu pospite po želji ribanom bijelom čokoladom ili listićima badema.





Teta Zdenka je definitivno pogodila sa ovom tortom, ali to za majstoricu kolača kao što je ona nije ni malo čudno! Iako sam zadovoljna kako mi je torta uspjela, moram priznati da mi je daleko bolje prijala u čarobnom okruženju Vrtne bajke! Ako ste ikada posjetili ovo lijepo mjesto onda vam je sve jasno, a ako niste, ne gubite vrijeme! Svratite na Vrtna bajka Facebook profil i rezervirajte termin, nećete požaliti!

Kako vam se sviđa ovaj recept?
Pravite li nešto slično?
Da li ste već posjetili Vrtnu bajku i kakvi su vam dojmovi?

Voljela bih čuti vaše mišljenje!

Hvala na čitanju i ugodan ostatak dana vam želim! <3
Maja

2 komentara :

  1. Ja ću sebi ovo sa napravim za rođendan. Uvek su mi bile interesantne torte sa mrkvom, ali se iz nekog razloga nikad nisam odlučila da probam. :D A kad neko ko nije slatkog zuba traži ovo za rođendan... Onda ne može da ne valja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah pa nadam se da će ti se svidjeti! Ne bi voljela da se razočaraš na svoj rođendan! ;) Meni je torta stvarno savršena, a ni ja nisam nešto slatkog zuba! Javi kako je prošlo i hvala na povjerenju! <3

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!