nedjelja, 7. svibnja 2017.

TOP 5: Recepti # 35 (Mirisna peciva)

Nisam vična u pravljenju peciva, na sreću! Za pizzu je zadužen gospodin i on to radi bolje od bilo kojeg pizza majstora, što mi i nije na sreću jer se teško kontroliram. Nekako sam uvijek bila više za slaniše nego za slatkiše, a da mi pravljenje slaniša ide od ruke kao mojim današnjim gostima, vjerujem da bi imala bar 93 kile! Dok sam razmišljala o temi posta vani je bilo još tmurnije nego danas što me potaklo da biram 'hranu za utjehu', iako je proljeće i vrtovi polako bujaju povrćem i voćem! Krenimo!

1. Prvo nešto što nam dolazi sa Bliskog istoka - Man'oushe! Na blog 'Nur Pekara', gdje sam ovaj recept našla, naletila sam putem Instagrama. Privukle su me divne fotografije raznih vrsta peciva čiji se miris gotovo može osjetiti, a kako sama nemam dovoljno hrabrosti da se upustim u isprobavanje, izazivam vas! ;)
nur pekara

2. Zelene kiflice? Može ako se mene pita! Ove kiflice sa bloga 'Začinjeno s ljubavlju' nisu napravljene sa nekim egzotičnim i skupim zelenim prahom već sa svima lako dostupnom i besplatnom koprivom! Volim recepte u kojima se koriste biljke koje inače smatramo korovom jer mi to nekako ide uz samoodrživost, a ovaj recept se savršeno uklapa!
začinjeno s ljubavlju

3. Hrskavo izvana, meko iznutra i aromatično. Hrana koja je tako opisana definitivno kotira visoko na mojoj ljestvici! Recept za ovu predivnu focacciu u obliku trokutića naći ćete na blogu 'The slice of life' gdje vas vas osim recepata čekaju i zanimljivi putopisi te recenzije restorana!
the slice of life


4. S obzirom da su mi od peciva nekako najdraže kupus kifle, ova pogača sa maslacem i začinskim biljem je logičan odabir! Autorica recepta, Suzana piše jedan super zanimljiv gastro-putopisni lifestyle blog pod imenom 'Una Senorita' kojeg sam tek nedavno otkrila!
una senorita

5. I za kraj slatko i sezonski - pita od lisnatog tijesta sa nadjevom od jagoda sa bloga 'Milin kuvar' koji je svima koji prate gastro scenu već dobro poznat! Lisnato jako rijetko jedem jer mi teško pada, ali za ovu pitu bi definitivno napravila iznimku!
milin kuvar

Ako, kao ja, dok je ružno vrijeme stalno razmišljate kako da si raspoloženje popravite ukusnom hranom, dodatnu inspiraciju potražite na predloženim blogovima ili ovdje na oznakama 'U kuhinji' ili 'recepti'! Iako, to baš i nije najpametnije što možete napraviti, ali ponekad si treba ugoditi! ;)

Što kažete na moje današnje prijedloge?
Da li ste već nešto od ovoga pravili?
Koja peciva su vama omiljena?

Hvala što ste svratili i ugodan ostatak nedjelje vam želim! <3

Pozdrav od Maje


Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!