ponedjeljak, 22. svibnja 2017.

Top 5: Tutoriali # 34 (Rebeka bira)

Današnji 'Top 5' post je drugačiji od drugih utoliko što ga je radila moja prija Rebeka, autorica bloga 'Scrapbook of stuff'! Rebeka je već bila gost na blogu i to u postu gdje nam je pokazala svoju (sad već bivšu) sobu, a kako imamo vrlo sličan ukus, zamolila sam ju da odabere nekoliko njoj najboljih tutoriala! Što je odabrala pogledajmo zajedno u nastavku!

***********


1. Dječje plastične životinjice su već duže vrijeme  popularne kao ukrasi na poklopcima staklenki ili se njihove glave koriste umjesto ručki na ladicama, a mogu se koristiti i kao kaljići za cvijeće. Budući da je proljeće vrijeme sadnje cvijeća i ostalog zelenila, jako me veseli ovaj diy projektić zbog kojega ću se potruditi da mi sve posađeno preživi i da konačno sa biljkama pređem na ti. Sve što vam treba su: malo veće plastične životinjice koje su taman dovoljno velike da im na leđa posadite biljku s kojom   će u simbiozi živjeti sretno do kraja života, nož ili nešto s čime ćete moći iščeprkati rupu u leđima i biljka! 
maggie overby studios

2. Kada smo već kod sadnje cvijeća vrlo jednostavan diy projekt možete napraviti sa običnim dosadnim kaljićima za cvijeće. Treba vam kaljić za cvijeće i boje (akrilne, autolak) ili markeri i po potrebi pik traka. Nakon što se okružite bojama prepustite se mašti na volju i napravite najslađe kaljiće koji neće proći nezapaženo.

3. Sa toplim vremenom bliže se i duga ispijanja kave i limunade na terasi kod najdraže prije, a ove godine možete sebi ali i prijateljici napraviti zanimljive plutene podmetače. Mogu se za malo novaca kupiti u Kiku ili Ikei, a vama opet trebaju bojice i markeri kako bi ih ukrasili.
bekleidet

4. Dolazi vrijeme godine kada svi mi koji se volimo kinđuriti sa nakitom vadimo svoje dragocjenosti iz zimskog sna, a kako ih bolje sve imati na oku nego na predivnom diy držaču nakita. Sve što vam treba je komad drveta i male kukice koje ćete zavrnuti u drvo. Po želji ga možete ofarbati ili ukrasiti na način koji vama odgovara!

Ako vam se svidio Rebekin izbor, obavezno svratite na njen blog 'Scrapbook of stuff' sigurna sam da će vam se svidjeti, a tutoriale vrlo slične ovima možete naći i ovdje na blogu! Maja je od plastičnog dinosaura radila držač za zubnu četkicu, a ja sam jedan običan kalić pretvorila u macu, jedne obične plutane podmetače malo ukrasila, a od jedne obične grane napravila mobil sa oblacima!



Moram priznati da me posebno veseli kada imam priliku na ovaj način surađivati sa tako kreativnim damama, a Rebeka nije prva gošća u koja je birala omiljene tutoriale! Prva je bila Tina sa bloga Moj nakiTIĆ, a njen izbor možete pogledati ovdje!

Kako vam se sviđa Rebekin izbor?
Koji tutorial vam je najbolji?
Koji tutoriali bi se našli na vašoj listi?

Rebeku osim na blogu možete pratiti i na 'Scrapbook of stuff' Facebook stranici te na Instagram-u pa ne propustite! :)

Hvala joj još jednom što je bila moja gošća, a vama hvala što ste svratili i čitali!

Ugodan ostatak dana vam žele,
Rebeka i Maja

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!