utorak, 16. kolovoza 2016.

U KUHINJI: Namaz od graha i sušene rajčice


Ljeti mnogi koji uzgajaju svoje povrće suše rajčice kako bi ih sačuvali za jesen i zimu! Sušene rajčice se mogu koristiti na mnoštvo načina, a mi ih volimo dodavati u domaće namaze kao što je ovaj čiji recept možete naći u nastavku posta! Za njega će vam trebati samo tri sastojka, a rezultat je pikantan, veganski namaz savršen za sendviče!


Namaz od graha i sušene rajčice

Sastojci:

1 mala konzerva graha
6 sušenih rajčica
malo maslinovog ulja

Postupak:

Ubacite oko 2 žlice maslinovog ulja, nasjeckane sušene rajčice i pola konzerve graha u blender pa blendajte dok se ne počne praviti kremasta smjesa, kada se smjesa ujednačila dodajte ostatak graha, po potrebi još maslinovog ulja ili malo vode kako bi smjesa bila kremastija pa nastavite blendati dok ne dobijete željenu mazivost! Po želji dodajte soli, ali ako su rajčice posoljene dok su sušene to neće biti potrebno! Namaz spremite u čistu staklenku i čuvajte u hladnjaku gdje možete stajati do 5 dana dobro zatvorena! 



Ako volite praviti domaće namaze možda vam se svide i naši recepti za namaz od patlidžananamaz od turkinje i sira, namaz od leće i oraha, običan humus ili humus sa avokadom, liptauer namaz ili slatki tahini namaz sa medom! Ako ste zaboravili kupiti kruh, a baš vam se jede neki dobar sendvič, ne brinite, u svega 5 minuta možete napraviti i ukusno pecivo iz mikrovalne!

Kako vam se sviđa ovaj recept?
Da li ste već pravili nešto slično?
Kakve domaće namaze pravite?

Šaljite nam svoje recepte i fotke ako ste isprobali neki od naših recepata!


Dobar tek žele vam i pozdrave s mora šalju Maje!

2 komentara :

  1. Ovo mi se jako sviđa. Zdravo je i hranjivo, a vjerujem i jakooo ukusno. Moram probati :) Gdje nabaviti sušene rajčice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ja sam baš danas ispraznila novu staklenku za doručak! ;) Ja sam imala nešto domaćih, a kupila sam i u Lidlu kad su bile na nekoj promo akciji! ;) Javi kako ti se sviđa ako probaš! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!