nedjelja, 25. siječnja 2015.

TOP 5: Tutoriali # 31 (Srcoliki projekti)

Uskoro je Valentinovo i iako ga ne obilježavamo, smatrale smo da je pravo vrijeme za malo srcolike 'uradi sam' inspiracije! U ovo vrijeme sve je u znaku Dana zaljubljenih, internet je prepun tutoriala za jednokratnu dekoraciju sa srcima i romantične darove, a mi smo htjele odabrati one diy projekte koje neće nakon tog dana završiti u smeću ili u kutiji čekajući iduću godinu zaboravljeni! Krenimo!


1. Prvi na redu je Tinin srcoliki ukras za zid od naplavina i lampica! Iako zgodan kao romantična dekoracija za Valentinovo, super će izgledati u spavaćoj sobi cijele godine!
moj nakitić

2. Za one koji vole eksperimentirati sa fotografijom tu je srcoliki bokeh za super simpatične efekte!
globetrotter diaries

3. Motiv srca možete iskoristiti i da osvježite stari par rukavica...
machemag


4. ...ili cipele koje su vam već pomalo dosadile!
swellymade

5. I za kraj jedno vrlo korisno srce - srce za motanje slušalica koje će biti super znak pažnje za najbolju prijateljicu ovog Valentinova!

idle wife

Kako vam se sviđa naš odabir?
Obilježavate li Valentinovo?
Da li ste već radili neke srcolike uradi sam projekte? Koje?

Kao i uvijek, linkovi su na ključnim riječima u tekstu koje su svjetlije boje i ispod fotki pa ne gubite vrijeme, nedjelja je pred vama!

Budite kreativni i šaljite nam vaše uratke! :)

Pozdrav od Maja




Broj komentara: 7 :

  1. Ovo poslednje mi baš treba. Super idejice! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve su ideje divne ali najlepsa mi je na objektivu fotoaparata :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Najvise mi se dopada Tinina ideja ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne ideje :)
    Moja zamisao je sprovedena u delo, na mojoj stranici MagicBox Kiki :)
    P. S. Super ste cure, pratim Vas :)

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!