petak, 7. studenoga 2014.

U KUHINJI: Pečeni slanutak

Jeste li jeli ovu finu grickalicu kao djeca? Nama baš budi uspomene jer su nam bake znale ovo nekada praviti! Zdravo je, jaaako ukusno i začas gotovo, a možete ga jesti bez grižnje savjesti!

Evo što vam je potrebno:

dehidrirani slanutak ili slanutak u konzervi
žlica maslinovog ulja
začini po želji

Ako imate dehidrirani slanutak, noć prije ga namočite kako bi se što kraće kuhao. Skuhajte ga kao i obično i pustite da se dobro ocijedi i osuši. Ako vam se ne da kuhati ili nemate vremena, možete koristiti i slanutak iz konzerve kojeg morate isprati od tekućine u kojoj stoji i također ostaviti da se posuši.
Takav slanutak stavite u dublju posudu, posipajte žlicom maslinovog ulja i začinima po želji i sve dobro promiješajte. Mi smo stavili sol, majčinu  dušicu i slatku crvenu papriku.
Začinjeni slanutak prebacite na lim za pečenje na koji stavite papir za pečenje.


Pecite u pećnici na 180 stupnjeva oko pola sata. Bitno je da se slanutak peče u jednom sloju pa ga raširite, a točno vrijeme pečenje zapravo ovisi o pećnici. Pazite da ga ne prepečete - trebao bi biti hrskav, a u sredini još malo mekan! Računajte na to da će biti hrskaviji kada se malo ohladi pa nemojte pretjerati s vremenom pečenja jer će previše otvrdnuti!


Mi ga volimo jesti kao grickalicu (dobro paše uz pivo), ali možete ga poslužiti i kao prilog uz neko jelo!


Hoćete probati? Mi smo još u Noć vještica raspoloženju pa ćemo grickati danas slanutak uz hororce!

Do čitanja,
Maje

Broj komentara: 8 :

  1. Ja ne znam sta je slanutak ali mi se gricka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. davno sam ovo isprobala i baš je fora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha! Nama je to jedna od omiljenih grickalica! :)

      Izbriši
  3. obožavam ovakve vaše male, kratke, ukusne receptiće :) a volim slanutak baš baš :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni se dopada njihov ukus, nekako mi lici na kestenje, te time i odlicno za jesen :)
    Jos da dodam da se slanutak kod nas kaze leblebija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da! I svašta se može od njega praviti! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!