ponedjeljak, 26. svibnja 2014.

U KUHINJI: Bubble tea



Bubble tea (boba tea, pearl milk tea) je osvježavajući čajni napitak nastao osamdesetih godina prošlog stoljeća u Tajvanu odakle se proširio po cijelom svijetu i postao vrlo popularan! Baza napitka je obično crni ili zeleni čaj kojima se dodaju voćni sokovi, mlijeko i kuhane tapioka perlice koje imaju strukturu sličnu gumenim bombonima! Mi smo bubble tea probale kad smo bile u Zagrebu (kod nas ga još nema) i jako nam se svidio, pa smo ga odlučile napraviti kod kuće!


Bubble tea

Sastojci (po osobi):

1 vrećica čaja (mi smo koristile zeleni sa jasminom)
2 dl kipuće vode
sok 1/2 naranče
malo cimeta
malo kokosovog mlijeka, ili nekog biljnog mlijeka po želji ako nemate kokosovo
1 žličica tapioka perlica (ima ih za kupiti u trgovinama zdrave hrane)
1 žlica muscavado/smeđeg/bijelog šećera 
led po želji

Priprema tapioka perlica:

U šerpici prokuhajte vodu i dok ključa promješajte da se napravi vrtlog u koji ubacite perlice! Tapioka perlice su bijele boje, a treba ih kuhati dok ne postanu prozirne (cca 15ak min). Nakon toga ih ostavite otprilike 5 min da odstoje u vodi u kojoj su se kuhale te procjedite i isperite hladnom vodom! Vrlo je bitno da perlice kuhate u dovoljno vode kako se ne bi međusobno zalijepile!
Dok vam se perlice kuhaju pripremite šećerni sirup, tako da na vatri otopite 1 žlicu šećera u malo vode i kuhate dok otopina ne postane sirupasta. Sirup ostavite da se malo prohladi, pa u njega dodajte perlice.Ovaj puta smo pravile obični šećerni sirup, a ponekad perlice potopimo u domaćem sirupu od bazge ili mente, ili jednostavno umjesto sirupa koristimo med. Za slučaj da skuhate više perlica nego što vam je potrebno za serviranje, jednostavno ih prebacite zajedno sa sirupom u čistu staklenku i stavite u hladnjak u kojem mogu stajati cca 2 dana!

Priprema napitka:

Skuhajte čaj, izvadite vrećicu ili ga procjedite pa ostavite da se ohladi. Iscjedite sok 1 naranče i dodajte ga u čaj. Na dno čaše stavite sirup sa tapioka perlicama, prelijte ih čajem sa narančinim sokom, dodajte kokosovo mlijeko po želji i pospite sa malo cimeta. Čaj svakako servirajte sa slamkom većeg promjera po mogućnosti, iako će sitnije perlice prolaziti i kroz obične slamke! 




Bubble čaj je najbolje piti u društvu i kada ga možete praviti u većim količinama, a idealan je za osvježenje tijekom toplih dana koji nam dolaze! 

Da li ste već probali bubble tea? Pravite li ga sami? 
Kakve kombinacije volite?
Kako vam se sviđa ova naša varijanta?

Ako probate napraviti bubble tea javite nam se i šaljite fotke! :)

Do idućeg posta, pozdrav od Maja! :)


Broj komentara: 10 :

  1. prvi put čujem za bubble tea.... kakvog su okusa te tapioka perlice? Zvuči mi zanimljivo.... ako naletim na tapioku kupujem i isprobavam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa one ti same po sebi nemaju nikakav okus, ali lako upijaju okuse iz raznih sirupa! Ako probaš javi kako ti se sviđa! ;)

      Izbriši
  2. Probala sam i nije mi se baš svidjelo, ali nisam znala da se tako lako napravi i doma :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super taj čaj, i super mi je što svaki put mogu napraviti drugačiji! Ima mi i boljih topinga od perlica tapioke, ali nisu nam dostupni za praviti kod kuće, pa ćemo se za sada zadovoljiti sa ovim! ;)

      Izbriši
  3. Izgleda mi bas osvezavajuce za vruce dane koji nam se blize! Rado bih ga probala, posto do sada nisam. Uvek imas tako sjajne recepte, kako da ih ne probamo i sami napraviti ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Hajdi! Ako probaš javi kako ti se sviđa! ;)

      Izbriši
  4. Njam! Ja sam baš čajoljubac i nadam se da ću i ovo moći isprobati! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Napokon isproban. Zanimljiv okus, ali najviše od svega su me oduševile perlice.

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!