petak, 9. svibnja 2014.

PREDSTAVLJAMO: Fjok i grop

    Danas vam sa zadovoljstvom predstavljamo hrvatski handmade projekt Fjokigrop iza kojeg stoje Matea Tudor i Igor Boškić. Postali su poznati po kolekciji unikatnih, veselih i kvalitetno rađenih torbica za nakit, a kako je sve krenulo, gdje crpe inspiraciju i što nude u novoj kolekciji saznajte od simpatične Matee! 


Za početak nam reci tko je Matea i čime se ona bavi!

Matea je diplomirana ekonomistica rođena na Hvaru koja obožava šivanje i stvaranje novih stvari iz komadića tkanine. Obožavam raditi s novim tkaninama, započeti dan od nule i imati gotov proizvod na kraju dana.


Kako bi predstavila svoj brend FJOKIGROP?

FJOKIGROP je projekt ručno rađenih proizvoda započet iz zabave i ljubavi prema šivanju prije 2 godine i još uvijek traje :)


Što karakterizira FJOKIGROP torbice i kravate, po čemu su one posebne?

Od samih početaka, težila sam stvaranju originalnog, prepoznatljivog i kompletnog proizvoda koji će ujedno biti i funkcionalan i koristan u svakodnevnoj upotrebi. To se nadam se proteže i dalje, kroz novu kolekciju ručno rađenih kravata i leptir mašni koja će uskoro ugledati svjetlo dana.



Na koji način je tekao put od ideje o izradi torbica za nakit do gotovog proizvoda i samog brenda?

Ideja za torbice za nakit rodila se sasvim spontano, u nekim mojim prvim koracima u šivanju, iz eksperimenta s materijalima, oblicima i formom. Prijateljice mi obožavaju nakit i često ga nose pa se meni ta ideja da napravim nešto u čemu bi njihov nakit bio na jednom mjestu učinila dobrom i praktičnom te sam tako samo krenula u osmišljavanje oblika takve torbice. Pomalo je smiješno da ja osobno uopće nemam naviku nositi nakit i da ga ustvari imam jako malo :)
Naravno da je trebalo nešto vremena da torbice poprime svoj konačan dizajn po kojem su prepoznatljive danas, ali se u osnovi moja prva izrađena torbica vrlo malo razlikuje od onih kakve su danas.
Iznimno lagane, FJOKIGROP torbice čine savršeno skrovište za nakit, bilo na putovanju ili kod kuće, a idealne su i kao poklon za bližnje. Mogu se koristiti i kao kozmetičke torbice za svakodnevnu upotrebu ili kao unikatno pakiranje za osobni poklon.
U vrlo kratkom vremenu FJOKIGROP torbice su postale prepoznatljive zbog svog dizajna, specifičnog "vrećastog" oblika, kvalitetnih tkanina i jarkih boja. Pri izradi koristim isključivo 100% pamučne tkanine visoke kvalitete, što ih čini dugovječnim i jednostavnim za održavanje.



Na koji način promoviraš FJOKIGROP i što misliš da je najvažnije za probijanje na handmade tržištu u Hrvatskoj?

Promocija ide uglavnom online putem društvenih mreža, blogova ili putem galerija i prostora u HR koji torbice prodaju, a njih je sve više što me jako veseli. Nadam se da ću uspjeti naći vremena i više sudjelovati na sajmovima ovog proljeća i ljeta, poput Zone45 ovog vikenda na kojem po prvi put sudjelujem. Veselim se izravnoj komunikaciji s ljudima na sajmovima, kako s kupcima i ljudima koji nas prate tako i s izlagačima, među kojima ima ljudi koji rade zbilja fenomenalne stvari. A i to je prilika da se uživo vide stvari, dožive na kompletniji način nego putem slike proizvoda u virtualnom svijetu.
Za probijanje na tržištu potrebno je puno stvari. U Hrvatskoj ili u svijetu recept je isti i tu nema puno tajni, moraš biti uporan, prepoznatljiv i naravno kvalitetan, raditi svaki dan i imati osobni pristup, pogotovo u handmade zajednici. I moraš jako voljeti to što radiš  :)



Znamo da imaš i svoj etsy shop pa nas zanima koliko je teško ili lako biti prepoznat  u moru drugih kreativnih shopova?

FJOKIGROP ima i svoj Etsy shop, nešto više od godinu dana i zadovoljna sam svojom prvom godinom tamo. Puno se može naučiti od uspješnih sellera koji dolaze s raznih krajeva svijeta, ali univerzalni recept ne postoji. Moraš biti uporan, uporan, i samo raditi. I biti prepoznatljiv. Brinuti se o svakom kupcu kao da ti je prvi. Meni je uvijek tako. Kupiti handmade proizvod nije isto kao kupovati u H&M-u. Kad kupuješ torbicu, ti kupuješ proizvod koji takav kakav je ne postoji nigdje u svijetu. Znači kupuješ moju ideju, moj rad, materijal koji je potreban za izradu, dizajn, pakiranje, sve to ulazi u obzir. Puno ljudi to zaboravlja i to je normalno, ljudi ne idu za tim, kad je danas sve tako lako dostupno.


Nova kolekcija je tu, kako bi ju opisala?

Nova kolekcija torbica za nakit rezultat je jedne ideje koja je doživjela svoju realizaciju bolje nego što sam je zamislila. Jako sam sretna s njom, prezadovoljna sam materijalima s kojima sam radila i načinom na koji smo je predstavili.  U novoj kolekciji prevladavaju tkanine toplih i zemljanih tonova koje svojim paletama boja prizivaju boje proljeća, proljetnog cvijeća i mladih izdanaka. Poveznica i inspiracija su cvijeće i proljetni plodovi koje se mogu susresti u prirodi, šumi, pa čak i u gradskim šetnjama u ovo doba godine.. Priroda je općenito moja velika inspiracija u svemu što radim.



8. Kakvi su Ti planovi za budućnost FJOKIGROP brenda, o čemu sanjaš i što priželjkuješ?

U sljedećim mjesecima planiram se više posvetiti izradi i promociji kravata i leptir mašni, jako sam sretna da radim na nečem novom i  s prvim reakcijama na njih koje su jako pozitivne. Smatram da kravate ne smiju biti dosadne i asocirati na službenost ili posao, nego mogu biti snažan "statement" osobnosti pojedinca u bilo kojim situacijama, a zašto ne i posve ležeran dodatak u svakodnevnom odijevanju. O leptir mašnama da i ne govorim, njihov sam veliki fan u odijevanju i kad ih vidim na dečku ili curi, odmah se oduševim. Po prvi puta kravate i leptir mašne moći ćete ih uživo vidjeti na Zona45 sajmu mode ovog vikenda u Zagrebu, 9.-11.5. 2014.



I za kraj nam reci gdje sve možemo naći i kupiti FJOKIGROP torbice i kravate?

I za kraj, FJOKIGROP torbice možete naći u :
ZAGREB, Take Me Home, Tomićeva 4
SPLIT, Xpoint galerija, Zadarska 4
HVAR, Aurora galerija, Kroz Grodu 14
OPATIJA, Adamić knjižara, Maršala Tita 64
Kravate se trenutno mogu pronaći samo u GETGETGET Concept Store-u na dvije lokacije u Splitu budući sam tek nedavno izašla "van" s njima, no kontakti i upiti već postoje i već ovo ljeto proširit ću suradnju na nove prostore i galerije. Čeka me radno ljeto ali.. veselim se!
FJOKIGROP online:
fjokigrop.com


***************

Pogledajte što nudi Fjokigrop i požurite s narudžbama jer se sve radi u ograničenim količinama, a ako ste nadolazeći vikend u Zagrebu posjetite ih na sajmu mode Zona45 na Jelačićevom trgu i uživo pogledajte što imaju u ponudi! Nadamo se da ćete pronaći nešto za sebe ili nečime razveseliti svoje bližnje, a Matei želimo radno i uspješno ljeto!

Pozdrav,
Maje i Matea


p.s. Sve fotke su u Fjokigrop vlasništvu!

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!