nedjelja, 4. svibnja 2014.

TOP 5: Recepti # 10 (Tamara bira)

I ove nedjelje nastavljamo sa gostovanjem! Prošli tjedan nam je u gostima bila Tina, a danas za vas top 5 recepata bira Tamara, autorica bloga ave dulcis! Tamarin rad pratimo već duže vrijeme i vjerujući u njen ukus, zamolili smo je za suradnju! Na naše veselje ona je prihvatila, pa pogledajmo kakve nam delicije preporuča! :)

TAMARA BIRA

1. Dekorirana rolada koju sam i sama isprobala, vrlo efektna dekoracija za wow efekt!
dulce delight

I kod mene:
ave dulcis

2Marinine sirove praline, zdravi slatki zalogaj koji  pružaju nebrojene mogućnosti!
marinina kuharica

I kod mene:
ave dulcis

                                               
3.  Ovaj kruh iako nije slastica ne može se ni kruhom nazvati, budući ne sadrži ni brašno ni kvasac, osvojio  me je na prvu i želim ga isprobati od prvog dana kad sam ga ugledala, naprosto sam zaljubljena u ovaj blog!
my new roots

4. Smitten kitchen, blog koji obožavam i na njemu uvijek pronađem inspiraciju! Puno sam toga isprobala, a svakako preporučam mufine s kruškom koji su savršeni za doručak i često ih pripremam!

Evo ih i kod mene:
ave dulcis

5.  I zadnji al ne manje važan, mama  mi je uvijek govorila ne igraj se hranom, sigurno nije na ovo mislila. Ovdje pronalazim savršene ideje kad moj malac nema apetita!
eatzy bitzy


***********************

Iako Tamara kaže da odabrati samo 5 slastica nije bio ni malo lak zadatak, mi smo oduševljene njenim odabirom i novim blogovima s kojima nas je ovim putem upoznala! 

Kako se vama sviđa ovotjednih top 5? Koji recept vam je naj?

 Da li pratite ave dulcis blog? 
Ako još niste bili u Tamarinom kutku neta, svakako svratite, sigurne smo da će vam se svidjeti! :) 


Dobar tek i pozdrav od jedne Tamare i dvije Maje! :)


Broj komentara: 5 :

  1. hvala još jednom na pozivu u goste, uistinu nije bilo lako, moj izbor je prilično dug al evo uspjela sam naći 5 favorita. Ove ostale čuvam za drugi put!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Ma hvala tebi, vjerujemo da nije bilo lako, a odabir je odličan! Idući put ostatak! :)

      Izbriši
  2. Tamarine slastice nađu se i na mom nepcu i mogu potvrditi da su prefine. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako prelepo izgleda tufnasta torta! A i zecici su bas slasni!

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!