petak, 30. svibnja 2014.

INSPIRACIJA: Spimpaj si bic-bajs

Da su nam bice najdraže prijevozno sredstvo to smo već rekle, a znate i da ih volimo sređivati!:) Svake godine napravimo neki mali make over i tako osvježimo naše bajsove! S obzirom da je sezona bicikliranja uvelike krenila (a mnogima s obzirom na nedostatak snijega nije ni bila završila), pretražile smo net i pronašle par jednostavnih tutoriala za pimpanje, vama za inspiraciju! :)


pinterest


Korpice su na bici OBAVEZNE, a osvježiti ih možete vrlo lako, uz pomoć jednostavnog platnenog uloška ili cvjetne girlande!


Modcloth 

Eleanor's

Za ključeve ili sitnice napravite malu torbicu u obliku mašne...

Maje Zmaje

...a umjesto korpe, na paktreger zakačite drveni sanduk!

Design Sponge 
Sic možete obnoviti uz pomoć tabletića...


Diana Elizabeth

...a obično zvonce preurediti s malo boje!

idlewife 

Ručkice sa resama nisu rezervirane samo za klince, vrlo ih lako možete napraviti i sami, pa nema razloga zašto da ne probate!

Gleefull Things


Maje Zmaje
Za one koji imaju viška vremena tu su i 'uradi sam' karte za žbice! :)


Eleanor's

I za kraj, kaciga glavu čuva pa iako joj izgled nije osnovna funkcija, nema razloga zašto ne bi bila lijepa!

Maje Zmaje
Ako se uskoro spremate na vožnjicu i izlet, na stranici pedala.hr možete naći sve informacije vezane za biciklističke rute u Hrvatskoj, a na stranicama BikeMyDay i Sindikat biciklista hrpu korisnih tekstova i savjeta! :)


Kako vam se sviđa odabir? 
Da li ste nedavno sređivali svoje bice? Koliko vam je važan izgled tih prijevoznih sredstava?
Mi po malo sređujemo naše, pa uskoro očekujte i par tutoriala! ;)

Budite kreativni, imate cijeli vikend da sredite bice! ;)

Javite nam što ste radili! :)

Pozdrav od Maja!

Broj komentara: 9 :

  1. Odlično sređeni! Pravi podsjetnik za mene,sredila bic, samo još da sjednem! Kiša me pomela i zaboravila sam na vlastite velike biciklističke planove. :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo mi se svidjaju vasi predlozi! Skoro sam nabavila bicikli, slican ponici, koji je presladak i zelim da ga sredim jos lepse da izgleda, tako da mi se ove vase ideje cine fantasticnim :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! :) Mi imamo dvije (možda i više) ponika na tavanu, pripremljene za farbanje! To nam je kao kad nekud idemo na kampiranje...ponike su zakon! Nadam se da ćemo nekad stić i ove naše sredit! :)

      Izbriši
  3. nemam bic pa ga ne mogu ni srediti, ali da imam ofarbala bih ga u žuto i stavila korpu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. a ja bih naljepila cvjetiće i stavila rozu košaru naprijed :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super! Stvarno sam ljenčuga što se tiče sređivanja. Meni samo nek' je praktično. Posvetiću se malo više narednih dana :) Šaljem sliku ako išta bude ličilo na pimpovanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Bit će uskoro i nekih praktičnih, funkcionalnih tutoriala za biciklistice i bicikliste na blogu, malo da vježbaš šivaće sposobnosti! Nema zabušavanja! ;) Čekamo fotke! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!