srijeda, 26. ožujka 2014.

DIY: Trik za retro vezanje marame # 1


Oduvijek smo skupljale vintage marame i oduvijek smo se mučile sa vezanjem istih na kosu, pogotovo onih svilenkastih, koje kad konačno uspijete zakačiti šnalicama odozada, one spadnu odnaprijed! Klizile su nam i bježale po kosi, ali nismo od njih odustale, jer lijepa marama podiže svaku kombinaciju, a osim toga pomaže u danima kada vam frizura nije baš reprezentativna, što je kod majki sa malom djecom čest slučaj (čast i naklon iznimkama)! :) Nakon malo mudrovanja došle smo na ideju da ih nekako zakačimo na rajf i sjetile se malih metalnih omčica! Problem riješen! :)

*FOR ENGLISH VERSION CLICK HERE*


Što vam je potrebno:

marama, rajf, metalna D omčica.

Postupak:

Kroz neki širi rajf koji vam čvrsto stoji na glavi provucite omču koja je sa donje strane ravna, a sa gornje zaobljena, tako da bude na mjestu gdje želite da bude mašna! Omčice možete kupiti u trgovinama sa šivaćim priborom i pozamanterijom.


Stavite rajf na glavu i provucite jedan kraj marame kroz omču, a zatim i drugi kraj u suprotnom smjeru!



Povucite krajeve marame i namjestite odozada, zatim zavezite čvor, pa mašnu! Ako vam marama nije dovoljno dugačka čvor ne morate ni vezati, već odmah napravite mašnu!



Gotovo! :) Ovako zavezana marama vam sigurno neće spadati, ali ako imate baš tvrdoglavu glavu, učvrstite ju dodatno sa stražnje strane ukosnicama!





Kako vam se sviđa ideja? Da li nosite marame u kosi? Kako se borite protiv spadanja? :)

Pišite nam! ;)
Maje

23 komentara :

  1. Nisam do sada nosila jer sam se i ja borila sa vezivanjem. Ovo je bas super fora. Moracu je pinterestovati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će borbe sad prestati! :) I hvala na pinterestovanju! ;)

      Izbriši
  2. Ma vi ste Super Maje! Odlična ideja! Nakon par pokušaja sam odustala iz gore navedenih razloga - kako god je staviš ona neće da stoji i gotovo! Mogla bi im dati još jednu šansu s ovom vašom tehnikom!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Joj ma sve znam, toliko me to spadanje nerviralo da ti nemogu reć!:) A kod drugih uvijek izgleda tip top! Daj šansu, nama funkcionira! I javi! :)

      Izbriši
  3. p.s. super mi je ta vaša glava i onaj zid iza!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala još jednom! :) Glava je iz nekog vintage kofera za perike (predivan je crveni), samo sam ga obljepila starim krojevima iz burde! ;)

      Izbriši
  4. Ja sam pokusavala vise puta, ali je to bilo nespretno i neuredno. Trebala mi je bas ovako neka fora. Odmah cu je pinterestovati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. simpa trik :)

    ne nosim marame. ne volim ih baš. protiv neuredne kose borim se uz popmoć kratke frizure :)

    nego, dugo nešto bih prokomentarisala, a to je ova glava-model. gdje je nađoste?
    sviđa mi se baš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) tenksić! to je glava iz jednog prekrasnog vintage crvenog kofera za perike koju sam obljepila krojevima iz burde! inače je bila dosta neugledna, od stiropora! a kofer sa glavom je kupljen na buvljaku, možda najbolje što sam ikada upecala! ;) maja

      Izbriši
  6. Maje tvoje ideje su mi uvek super.Ma sta god da nam ponudite :)
    Volim da imam nesto u kosi. Jedno vreme sam nosila trake sa svecem, ali su mi nesto dosadile.Mada imam puno snalica, rajfova i tako toga, samo sto to sve zavisi od raspoloznja pa kada mi dodje stavim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i mi, volimo se kititi, šta ćeš! ;) Hvala ti na lijepim riječima! :*

      Izbriši
  7. odlična ideja, to sa rajfom, ne bih se sjetila u narednih 100 godina :)
    a glava je izvrsna! može služiti i kao model, ali je i krasan dekor!

    OdgovoriIzbriši
  8. Obozavam marame u kosi i volim da ih nosim na sve nacine :))
    Svidja mi se vasa interpretacija vezivanja uz rajf!
    Moje prijateljice su pravile marame, od razlicitih materijala sivene, a u unutrasnjosti je zica koja drzi cvrstocu, tako da marama ne spada!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Pravile smo i mi tako sa žicom marame/trake, ali i njih smo morale zakačiti od iza sa ukosnicama jer su nam klizile! Jednostavno nam ne valjaju glave! ;)

      Izbriši
  9. Kako sjajno, mnogo hvala !

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!