ponedjeljak, 3. ožujka 2014.

INSPIRACIJA: Modiranje i bicikliranje I

S nestrpljenjem očekujemo proljeće koje nam polako kuca na vrata, a ono što nas najviše veseli je puno skitanja, puno sunca i naravno - BICIKLIRANJE!!! Bicikliranje nam je jako nedostojalo tijekom proteklih hladnih mjeseci i jedva čekamo ulickati naše ljubimce na dva kotača i uživati na zraku. Ako vas još nije uhvatila proljetna bic-euforija evo malo inspiracije! Izdvojili smo mlade dame koje ni na biciklima ne odustaju od svog stila:

classiq

bike pretty

bike pretty
bike pretty



bike pretty

bike pretty

cali vintage





















































Jeste već započeli sezonu bicikliranja?
I što kažete na suknje i visoke pete + bicikl, da ili ne?


Pozdrav, Maje

Broj komentara: 10 :

  1. Naravno,mislim na bicikliranje :) Već sam obavila svoju drugu uobičajenu rutu od 14 km...Suknja i štikle , hmm! Tko voli nek izvoli ali tamo gdje se ja vozim i s obzirom na duljinu vožnje jedino dolaze u obzir biciklističke hlače sa deeeebeeeelom spužvom na stražnjici,ha,ha..Onda me razumijete zašto se takva ne vozam po gradu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A to je totalno druga priča, bicikliranje za ozbilje, ovo je više kruzanje! ;)

      Izbriši
  2. Divne fotografije!
    A za štikle i bicikl - glasam za da!
    Stil na dva točka tako super izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne fotke! Lepršava haljinica, štikle i bicikl-DA! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja nažalost ovde u NS nemam biciklo, a i živim sa Sašom na jako prometnom put, pa mi je zeznuto voziti ga.Jako ga želim, baš bi mi super došao.

    Divne su mi sve ove dame :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni meni baš svejedno na jako prometnim cestama i nastojim ih izbjeći, samo to kod nas i nije takav problem, ali kad se sjetim prometa u NS-u, sve mi je jasno! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!