četvrtak, 3. listopada 2013.

U KUHINJI: Čips od kelja


Danas je opet na redu jedna zdrava grickalica! Već smo pravili jednu zdravu slatku grickalicu, čips od jabuka, a danas pravimo jednu slanu: čips od kelja! Postoje razne verzije ove grickalice, a mi smo se odlučile na ovu azijsku varijantu.

Što nam je potrebno:
nekoliko vanjskih listova kelja (što tamnijih to boljih)
2 žlice sjemenki sezama
1 - 2 žlice sojinog umaka
1 žlica ulja (mi smo koristili maslinovo, ali možete koje hoćete)



Listove kelja najprije operite, a zatim ostavite da se potpuno osuše jer u protivnom nakon pečenja neće biti hrskavi. Kada su potpuno suhi izrežite ih na veličinu zalogaja.
Preko izrezanih listova posipajte sjemenke sezama i sve prelijte uljem i sojinim umakom. Najbolje je da sve zajedno izmiješate rukama jer će se tako svaki komadić kelja dobro natopiti začinima.


 U posudu za pečenje stavite papir za pečenje i po njemu poslažite kelja koliko god vam stane, a da listovi ne idu jedan preko drugoga.  Posudu ugurajte na srednju rešetku.
Pecite u pećnici zagrijanoj na 150 stupnjeva otprilike 6 minuta, vrijeme pečenja ovisi o tome koliko vam je jaka pećnica. Morate biti vrlo oprezni kad prvi put pravite jer je minuta previše dovoljna da vam kelj zagori. Kad vidite da su rubovi lagano posmeđili, vrijeme je da čips izvadite van! (Nije ga potrebno okretati na drugu stranu jer je tanak i trebao bi se podjednako ispeći s obje strane.)



I to je to! Postupak je vrlo jednostavan i čips je brzo gotov, a sa začinima možete eksperimentirati. Mi smo drugu turu začinile maslinovim uljem, soli i češnjakom u prahu i super je ispalo, preporučamo obje verzije!

Uživajte u novom radnom tjednu!
Maje

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!