četvrtak, 31. listopada 2013.

DIY: Strašne bundeve


Noć vještica je možda najveseliji i zasigurno najmaštovitiji praznik, a jedna od tradicionalnih aktivnosti, kojoj se svaki put iznova veselimo, je rezbarenje i dubljenje bundeva!

I ovaj puta smo jedva dočekale da se uhvatimo posla! :)

Pripremile smo:

bundeve, jabuke, noževe, žlice, svijeće i lučice, flomaster i modlice za kekse,

skuhale kavu i počele!



Na narančastu hokaido bundevu smo flomićem nacrtale lik i po nacrtu rezale nožem, počevši od rezanja vrha, vađenja sjemenki i dubljenja!


Zelenoj bundevi smo izrezali vrh, očistili je iznutra, a zatim smo metalnim modlicama, tj. rezačima za keksiće napravile lik. Ovo uvijek ide puno brže od rezbarenja nožem!


Malu ukrasnu bundevu i dvije jabuke smo izdubili tako da u njih stanu svijeće!



Na kraju smo još napravile malu girlandu od crnog hamer papira, tako da smo cik-cak škarama izrezale trokutiće koje smo zatim sašile mašinom jedan za drugi, a krajeve konca zavezale za drvene štapiće za ražnjiće!



I to je to!:) Kako vam se sviđa? Jeste već rezbarili bundeve?

Nadamo se da ćete se dobro provesti za Noć vještica! To je jedna noć u godini kada možete biti što god poželite, pa iskoristite priliku i budite kreativni! ;)

Pozdrav od nas!
Maje

Broj komentara: 8 :

  1. Slatke su :)
    Ja sam svoju prvu bundevu rezbarila tek prošlu godinu, mislim da ću ovu preskočiti. Ali su mi fora ideje koje vidim kod drugih, čega se sve neće sjetiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma stvarno ima svakakvih bundeva! čudo jedno! ;) ali mi smo se ipak odlučile za ove tradicionalne verzije, zbog klinaca, još su mali, pa im je ovo najzanimljivije! :)

      Izbriši
  2. I mi smo pravili strašne bundeve :) Vaša postavka je baš super. Stay scared...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Upravo sam vidjela vaše, prestrašne su! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!