srijeda, 30. listopada 2013.

U KUHINJI: Hrskavac od jabuka

Isprobali smo super recept za desert s našim omiljenim jesenskim voćem - jabukama! Ovo možete praviti kada vam se jede pita od jabuka, a ne da vam se mijesiti tijesto ili jednostavno nemate vremena. Jednako je dobro, a puno je brže gotovo. Mi smo ga nazvali hrskavac od jabuka!

Potrebne namirnice:
7- 8 jabuka
1/2 šalice smeđeg šećera
1/2 šalice sitnih zobenih pahuljica
1/3 šalice bijelog brašna
prstohvat soli
4 žlice maslaca
1 žličica cimeta


1. Jabuke ogulite, očistite i narežite na tanke ploškice. Posipajte ih jednom velikom žlicom šećera (ili više ako su jabuke baš kisele) i cimetom i sve dobro izmiješajte. Tako pripremljene jabuke stavite u posudu za pečenje koju ste prethodno namastili maslacem. Mi smo koristili posudu veličine 30x23cm i duboku 7cm i sloj jabuka je bio do vrha što ne smeta jer se pri pečenju one dosta smanje.


2. U drugoj posudi izmiješajte zobene pahuljice, smeđi šećer, brašno, prstohvat soli i hladni maslac izrezan na listiće.


3. Sve dobro izmiješajte prstima kao da mijesite tijesto sve dok se maslac potpuno poveže s ostalim sastojcima. Dobivenu smjesu posipajte jednomjerno po jabukama.


4. Posudu stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva i pecite 50 - 60 minuta. Jabuke će nakon pečenja biti mekane i sočne, a pahuljice preko njih slatke i hrskave - odlična kombinacija!



Možete poslužiti i uz kuglu omiljenog sladoleda!

Dobar vam tek,
Maje

Broj komentara: 5 :

  1. Moracu probati ovaj recept.
    Dodada mi se, jer je tu ovas, cimet i jabuke!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savršena kombinacija! ;) Jednostavno, fino i zdravo! ;) Javi kako ti se sviđa!

      Izbriši
  2. ovo mi izgleda super zgodno za brzinski slatki zalogaj! Isprobavam!

    OdgovoriIzbriši
  3. napokon da netko napiše hrvatsko ime za to jelo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a neznamo mi baš dal je to pravi naziv, al mi to tako zovemo! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!