četvrtak, 28. srpnja 2016.

INTERIJERI: Kod Irene sa bloga Homeslippers

Do sada smo već bile gošće u raznim prekrasnim domovima. Svaki poseban na svoj način i svaki uređen u drugačijem stilu. U prethodnim postovima iz kategorije 'Interijeri' same smo se pozivale u goste, ali i pozivale vas da nam se javite ako želite svoj dom podijeliti sa našim čitateljicama i čitateljima! Tako smo upoznale Irenu i njen blog 'Homeslippers'. Irena nas je baš obradovala svojim javljanjem i jako nam je drago što vas imamo priliku pozvati u njen dom i upoznati vas sa njenim blogom! Pogledajmo zajedno što nam je Irena napisala!



˝Da vam se odmah na početku predstavim: ja sam Irena i živim u jednom gradu u Slavoniji, zajedno sa suprugom i troje klinaca. Vjerovatno kao i mnogi drugi sa kojima dijelim strast prema unutrašnjem dizajnu, oduvijek sam voljela stvarati u prostoru oko sebe. Tamo u 20ima, kada nisam bila u svom vlastitom prostoru, to je bilo onako stidljivo, malo bojom, malo razmještajem, malo dekoracijama. No prilikom useljenja u vlastiti stan napokon sam se mogla razmahati sa idejama i njihovom realizacijom. I nekako je tada krenulo moje intenzivno bavljenje (pa gotovo) svim što ima veze sa dizajnom prostora. Po struci sam psiholog, a projektiranjem i stvaranjem se bavim izrazito iz hobija, iako mi to oduzima veliki dio moga vremena. No upravo u tome jako uživam. Puno je tu i učenja, informiranja i razmjene informacija sa ljudima kojima je dizajn interijera struka. I upravo u svemu tome pronalazim najveće zadovoljstvo.







Moj blog 'homeslippersblog' je nastao prošle godine, kada sam poželjela na neki način podijeliti svoje interese i strast sa drugima. Naziv po kućnim papučama je dobio zbog značenja koje za mene taj svakodnevni predmet ima ; udobnost, opuštanje, dom...  Na njemu dijelim neke od stvari kojima se i bavim; uređenja vlastitog prostora, projektiranja za druge, a ima i dosta DIY uradaka, koje me uvijek iznova jako razvesele. Posebno sam ponosna na zadnji takav, podnu lampu, za koju sam dosta dugo čekala da me inspirira. Glavni dio lampe je plastična bijela kugla koju sam dobila sa stare javne rasvjete, i za koju sam znala da će kad tad zasvijetliti i kod nas! Dodatne identične dvije kugle koje sam dovukla kući našle su mjesto kao lampe na noćnim ormarićima u spavaćoj sobi. Draga mi je činjenica da sam ih zapravo spasila od starog otpada ; kad su na njihovo mjesto u našemu parku došle nove lampe, ove stare su dobile novi život.






Sve u našemu sadašnjem domu smo osmislili sami, suprug i ja, a mnogo toga i sami izradili. Ideja i mjesta za nove projekte ima još mnogo, neki su u izradi, i zapravo, kada uživate u stvaranju, proces nikada ne završava. Po stilu uređenje rekla bih da sam minimalist (osim u dječjoj sobi, khm!); volim pročišćeni prostor, bez suvišnih stvari, ukrasa, funkcionalan i estetski jednostavan. Tek tu i tamo imam neku sitnicu koja mi emotivno znači i onda je volim posebno istaknuti...npr. nanin crveni čajnik u blagavaonici. Pomalo sam perfekcionist pa neke predmete znam tražiti i čekati godinama, što se na kraju uvijek sa zadovoljstvom isplati!







Kako više toga učim, tako i 'homeslippersblog' raste, sa svakom novom idejom i projektom. Velika je stvar kada dobivam divne povratne informacije od onih koji ga čitaju ili ponekad samo navrate...
Poruka kojom je počeo moj prvi post je i ona koje se rado svaki dan iznova držim : Do what you love every day!˝




**********

Irenin dom je pravi primjer kako i prostor u kojem živi velika obitelj može biti lijep i uredan! Kao što je napisala, pravi recept za to je jednostavnost u uređenju sa naglaskom na funkcionalnost. Dekorativni predmeti svedeni na minimum uz nekoliko efektnih 'uradi sam' komada smanjiti će vrijeme potrebno za održavanje interijera čistim i urednim, što je kada imate troje mališana, iznimno važno!  

Irenu možete pratiti na njenom blogu 'Homeslippers' te na istoimenom instagram profilu!


Kako vam se sviđa Irenin dom?
Što vas se najviše dojmilo?

Pišite nam i šaljite fotkice svojih domova! Možda baš kod vas svratimo u nekom od budućih postova! ;)

Pozdrav od Irene i Maja

P.S. Sve fotke su u Ireninom privatnom vlasništvu! 

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!