petak, 20. rujna 2013.

PREDSTAVLJAMO: Taktata blog

Danas imamo tu čast da vam predstavimo jedan malo drugačiji modni blog pod imenom Taktata! Autorica, Tatjana Dmitrović Drljan, je jedna posebna mlada dama s posebnim  modnim stilom! U moru modnih blogova ona se zaista ističe svojom maštovitošću i stavom. Neponovljiva i hrabra, sa lakoćom spaja nespojivo! Velika je ljubiteljica glazbe, što se jasno ocrtava u njenim odjevnim kombinacijama. Uz sve ovo, vrlo je simpatična i draga što ćete moći vidjeti i iz njenih odgovora. Pa krenimo! :)


Kako bi u nekoliko rečenica najbolje predstavila sebe ljudima koji te ne znaju?

Jao, šteta što moram rečenicu da započnem sa jao, ali mogu samo da kažem za sebe da sam neposredna, srdačna, jako samokritična i nikada u potpunosti zadovoljna. Uvek je nešto moglo biti bolje!

Kako je počela tvoja ljubav prema modi i kako si se odlučila za modni blog?

Mislim da je moja mama još od moji malih nogu doprinela da zavolim modu. Sećam se svih njenih haljina, košulja sa velikim naramenicama, šubara i velikih ruskih bundi koje su je izdvajale i davale pečat njenom poreklu. Uvek je izcrtavala svoje plave oči, što i ja danas radim i čak ponekad vidim nju u meni. Ona je oličenje svega što ja smatram zaista lepim. A moja mama je sigurno puno toga videla od njene mame, moje bake, koja me je uvek učila da žena mora da nosi elegantne haljine sa uparenim cipelama i torbicama. Kako moram imati tih i ljubazan glas, što ja dan danas nisam uspela ostvariti, jer sam jako glasna i grlata. Da moram znati strane jezike, voleti balet, umetnost i rusku poeziju!!


Kako si odabrala ime Taktata i što ono za tebe predstavlja?

Kada sam bila u osnovnoj samoj sebi sam dala nadimak Tak, zbog rep muzike me je to nešto podstaklo za tim. Kasnije kada sam došla u Novi Sad sam znala reći da me zovu Tak, da bi mi posle ljudi rekli da i jesam Tak, jer sam tada imala hrvatski naglasak i uzrečica mi je bila tak. Tako da me neki ljudi ovde i znaju samo kao Tak, Tak iz Hrvatske. Na ukrajinskom tak znači dobro.U Americi kada sam bila, menadžerica mi je dala nadimak Tata, zbog četiri slova u mom imenu Tatjana. A i veliku ulogu u mom životu ima moj tata. Tako da je ime bloga ispao deo mene u svakom pogledu!!


Kako bi opisala svoj stil i što te inspirira? 

Moj stil je jedna mešavina u kojoj je sve dozvoljeno, ali uvek postoji neki detalj koji mora da kaže da sam to ja, samo malo drugačija nego juče. Volim transformaciju i retko kada se neka moja odevna kombinacija ponovi identična kao predhodni put. Najviše me inspiriše muzika, muzička modna melodija me pokreće. Tu dobijam najviše inspiracije i kako da bude drugačije kada imamo jednog belog vojvodu David Bowie-a koji na različite načine čini sve tako jedinstveno. On, kao i Madonna, su pravo nepresušeno blago inspiracije.


Što najčešće nosiš i koji je tvoj omiljeni komad odjeće, u čemu se osjećaš najbolje?

Kod mene ne postoji omiljeni komad, sve su mi omiljeni komadi i ne mogu ni jednog delića, čak i jako stare robe, da se odvojim ili da na njih zaboravim. Sve mi je u opciji i za sve se nekako emotivno vežem. Od šnale za kosu do čarapa, od patika do kačketa, od cipela do šešira.


Što misliš o domaćoj blogerskoj sceni i koje su Ti najdraže blogerice ili blogeri? 

Posto sam stekla divna poznanstva, mnogi naši blogeri su mi jako dragi.Iskreno, mislim da su interesantniji blogeri iz Hrvatske i Bosne, nego uz Srbije, jer ovde je najpopularnija nejasna lepota, lepota bez estetike i retki su iskoraci van kalupa.Žao mi je što je na globalnom nivou svi izgledaju isto, nose isto, liče isto!!Volim da vidim kvalitetnu fotografiju, koja oslikava spoj kostimografije i scenografije i zbog toga volim Ljupku i Viktoriju. Bože, obe su rođene u Osijeku, kao i ja!



S čim se još baviš osim što pišeš modni blog

Još uvek sam student, ali ne još dugo i to me mnogo sputava i ne volim o tome puno da pričam, jer mi je iskreno bad. Eto tako!! Šta mogu kada sam uvek iskrena!! Planiram uskoro neki biznis, koji ću morati što pre da realizujem, a i planiram da aktiviram mamino umeće oko šivenja, čak bih šivale nešto slatko i moderno i za malu decu. Uh, to bi bio biznis iz snova. Mama i ja!!


Već dosta dugo pišeš blog! Kakve je to promjene značilo u tvom životu? 

Ja kroz blog živim svoj život i blog mi pomaže da sve to negde javno zabeležim. Divna nova prijeteljstva mi je doneo blog i donosi uvek nešto novo, od ljudi fotografa koji žele da me slikaju za post, pa do divnih malih darova koje me samo podsećaju sa sam tu negde i da postojim. Hvala http://www.urbanlook.info/ i Srđanu Svelji na divnoj tituli i svim divnim darovima i pohvalama koje mi mnogo laskaju i znače.


*********

Kako vam se sviđa Tatjana? Mi odavno pratimo blog Taktata i oduševljene smo svakim postom iznova! A vi, ako su vam dosadili šablonski modni blogovi, ako želite vidjeti djevojku s posebno razvijenim stilom i osjećajem za lijepo, svakako trebate svratiti u njen mali kutak, sigurne smo da će vas inspirirati i potaknuti na nešto novo!

Još jednom, hvala Tatjani što je bila naš gost, a vi uživajte u vikendu! :)

Maje & Tatjana

p.s. Sve fotke su preuzete sa Taktata bloga i fejsa!

4 komentara :

  1. Mnogo vam hvala i stvarno, bilo sta da radim zelim ljude podstaknuti na smeh i da budu veseli :)

    HVALA!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma hvala tebi, stvarno nam je bilo zadovoljstvo ugostiti te! :) :*

      Izbriši
  2. Odlican intervju sa mojom kumicom Tacom!!!
    Uzivala sam citajuci :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nama je uvijek zadovoljstvo surađivati sa tvojom kumicom! ;) Divna je!

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!