ponedjeljak, 4. rujna 2017.

SKITAMO: Kamp Čikat, Lošinj

Kumovi su nakon prošlog ljetovanja predložili da bi nagodinu mogli u Kamp Čikat na Lošinju, a nama se to odlučila kao odlična ideja. Na Lošinju sam bila pa sam znala koliko je tamo lijepo, a o kampu smo čuli samo najbolje od ostalih kampera koji su ga posjetili. Dodatan plus pri odluci je bio prekrasan aquapark u sklopu kampa koji je za goste besplatan. Iako se možda čini blesavo odabrati kamp sa bazenima kada je more odmah pokraj, svi oni koji imaju super zimogrozne klince znaju što znači biti na moru kada mala gospoda ne žele ni blizu vode.
Uz dužno poštovanje aquaparku, Lošinj smo odabrali jer je poznat po zdrastvenom turizmu te posebno pogodan za osobe za respiratornim problemima, a sam kamp se nalazi u gustoj šumi alepskog bora koji, uz ostale mediteranske biljke dodatno poboljšava kvalitetu zraka i utječe na mikroklimu.

Kako do zadnjeg trena nismo znali kada ćemo moći na more, nismo uspjeli na vrijeme rezervirati parcelu. Kamp Čikat ima jako veliku neparceliranu zonu pa nismo mislili da će biti problem naći mjesto. Ipak, ispostavilo se da su kapaciteti skoro u potpunosti popunjeni. Da nije bilo super ljubaznog osoblja, vjerujem da bi se morali okrenuti i otići! Kamp je jako velik i bilo bi nam vrlo teško naći mjesto bez pomoći. Na sreću, u kampu postoje mala vozila i ljudi zaduženi za to da vam pomognu. S obzirom na popunjenost kampa, dobili smo najbolju moguću parcelu, ali to nije bilo ono na što smo navikli. Na kraju krajeva, to što nismo dobili mjesto koje bi nam bilo ful po volji je isključivo naša krivica te posljedica činjenice da je ove godine doslovno procvao kamperski turizam. Ako tome dodamo i samu špicu sezone, dobro je da smo uopće imali gdje postaviti šator!
M. i ja smo tati samo pomogli da podigne našu ljetnu kućicu i zbrisali na kupanjac u aquapark.

Kako nisam ljubitelj bazena i iste izbjegavam u širokom luku, nisam bila oduševljena idejom odlaska u aquaparku, ali bilo je strašno vruće pa sam popustila. Na moje iznenađenje, ovi bazeni nisu bili ni malo grozni, čak mogu reći da su mi se svidjeli odmah pri ulasku! Iako je bilo rano popodne, bilo je dosta hlada, u bazenima je, unatoč velikom broju ljudi, bilo dovoljno mjesta za igranje i plivanje, a sve je bilo toliko čisto da sam odmah zaboravila na sve zarazne bolesti koje potencijalno čuče na ovakvim mjestima. Bilo je očito da ovo nisu tamo neki bazeni i da je ovdje standard po pitanju održavanja izrazito visok.

Aquapark Čikat sadrži čak 6 bazena i brojne vodene atrakcije. Ondje ćete moći plivati, spuštati se niz tobogane, opuštati se uz hidromasažu (vjerujte, bit ćete oduševljeni) ili jednostavno izležavati se u pličaku dječjeg bazena koji je natkriven tako da je uvijek u hladu. Voda u bazenima je morska, a temperatura super ugodnih 26 - 27 celzijevaca.

U sklopu aquaparka postoji odličan fast food restoran, kafić koji se nalazi uz bazen pa možete fino sjediti u vodi i piti koktele te slastičarna na gornjoj terasi na kojoj se nakon zatvaranja bazena organiziraju razna zabavna događanja. Tu je i fitnes centar, a možete si i priuštiti masažu ili pedikuru. Ono što je mene oduševilo je klopa (naravno)! Porcije su velike, sve je vrlo ukusno, a cijene su sasvim ok s obzirom da se nalazimo na otoku i na mjestu gdje se ulaz po danu plaća 100 kuna, ako niste gost kampa. Čak iznenađujuće ok! Kako se radi o fast food restoranu, hranu ćete dobiti u jednokratnoj kartonskoj ili papirnatoj ambalaži, a u kafiću napitke dobijete u plastičnim čašama pa smo to ipak preskočili, iako je bilo stvarno primamljivih koktela za velike i bezalkoholnih za male!

Na bazenima možete iznajmiti ormarić za stvari, a njega otvarate/ zatvarate pomoću narukvice koju dobijete pri ulasku. Vrlo zgodno! Narukvicu morate čuvati do izlaska (inače ćete platiti 1000 kuna) pa je pametna ideja da onu koja otvara ormarić stavite na ruku, a narukvice ostalih članova obitelji, spremite u sandučić! U sklopu bazena imaju i svlačionice te tuševi sa slatkom, toplom vodom gdje se možete otuširati gelom ili čak oprati kosu jer voda iz tuševa ne odlazi u sustav bazena.

Bazeni rade do 20 sati, a nakon toga počinju razna događanja. Svaki večer do 21 sat je mini disco za najmlađe nakon čega slijedi obično neki program za odrasle (kvizovi, projekcije filmova, koncerti), a svake subote možete uživati u noćnom kupanju! Mi nismo nešto za ovakve akcije i više volimo jambati u bazi, ali odveli smo M.-a na mini disco gdje se on sit naplesao dok smo mi popili piće-dva! ;)

Što se tiče samog kampa, dojam nam je pokvarila pretrpanost. Jako je bila gužva što automatski znači da ćete čekati na red za tuširanje, pranje posuđa, a ujutro i za wc! Sanitarni čvorovi su uvijek bili čisti unatoč tome. Inače, u kampu postoji super opremljena trgovina, štand sa domaćim voćem i povrćem i mala pekara sa ukusnim proizvodima. Jedan restoran se nalazi unutar kampa, a jedan na samoj plaži sa prekrasnim pogledom. Cijene su onako očekivano morske, a o klopi vam ne mogu ništa reći jer nismo bili. U sklopu restorana postoji i igraonica gdje klince iznad 4 godine možete ostaviti, što je super za slučaj da je loše vrijeme ili dok vi raspremate šator pri dolasku ili odlasku. Kako se nalazi odmah do restorana, klince možete ostaviti i dok vi čekate ručak ili večeru te ih pokupiti kad hrana dođe! Kao što sam napisala, kamp ima stvarno veliku neparceliranu zonu sa strujom, ali i veliki neparcelirani dio bez struje koji je bio gotovo prazan. Ovaj dio se nalazi u debelom hladu borova pa ako vam struja nije bitna, sigurna sam da bi u Čikatu uistinu uživali!

U kampu postoje dvije male plaže u uvalicama sa krupnijim kamenjem dok su cijelom dužinom stijene sa uređenim ulazima čak i za invalide. Ako imate mališane koji se vole igrati na plaži, ne samo kupati, opcije su vam stvarno ograničene. Pretrpanost kampa se jasno vidjela i na plaži koja nije bila baš čista, a isto mogu reći i za more u uvalicama. Situacija na stjenovitom dijelu kampa je bila drugačija i ako vam ulaz u more ne igra ulogu, ovdje je bilo stvarno lijepo. Cijelom dužinom kampa je šetnica uz more, a od kampa možete, dijelom uz more, a dijelom kroz borovu šumu prošetati sve do Malog Lošinja koji je udaljen svega nekoliko kilometara! Ove uređene staze su idealne i za vožnju bicama pa vjerujem da bi se puno bolje proveli na moru da smo ih imali. Pokraj kampa postoji i gradska pješčana plaža, ali ona je bila toliko prljava i nakrcana da je bolje izbjegavati ju.

Sve u svemu, kamp Čikat je bio možda ipak malo premasovan za nas i, po mom sudu, kapaciteti kampa su bili daleko premašeni što svakako narušava dojam. Također, da nije bilo aquaparka, ne bi se baš lijepo proveli i morali bi autom negdje tražiti bolje plaže po Lošinju, a to stvarno nije poanta kampiranja. Ovako je bilo ok, ništa više. Moram priznati da mi ove godine posebno fali onaj osjećaj kupanja u moru i izležavanja na plaži, ali popravit ćemo nagodinu!;)

Tijekom svog boravka na Lošinju posjetili smo Mali i Veli Lošinj (o tome više drugom prilikom), a na putu kući sa ljetovanja smo makoc, po običaju, neplanski skrenuli! Gdje nas je to put odveo pročitajte u jednom od narednih postova! :)

Da li ste bili na Lošinju ili baš u Kampu Čikat?
Kakvi su vaši dojmovi?
Koji kamp bi nam preporučili da posjetimo?

Hvala što ste čitali i ugodan dan vam želim!