nedjelja, 27. studenoga 2016.

LISTA ŽELJA: Prosinac 2016.

Novi mjesec je pred nama što znači da je vrijeme za novu listu želja! I prošle godine je na mene bio red u prosincu, koji je ujedno i moj rođendanski mjesec, a ove godine ponovo dajem hintove mojim bližnjima! ;) Onako suptilno! ;) 

1. Već dugo škicam ovu The Goonies majicu, a nikako da se počastim! Ako ste rođeni u 80-ima ili prije, velika je vjerojatnost da je ovo i vama bio jedan od omiljenih dječjih filmova! Iako i danas jednako uživam u njemu, posebno se veselim trenutku kad ću ga gledati sa svojim malim čovjekom!
redbubble

2. Sitolab ne treba posebno predstavljati i vjerujem da ste svi imali prilike vidjeti prekrasne ruksake koje izrađuju, a meni se posebno sviđa ovaj sa balonima na vrući zrak i smeđim detaljima! Zar nije divan?
sitolab
3. U zadnju listu želja sam uvrstila Eradura ručno vezene prišivke, a u ovu ponovo jedan, ali sa Girl Gang printom! Taman bi sjeo na leđa zimskog kaputića! ;)
etsy

4. Iako ne nosim puno nakita, lijepim kamenim plagovima teško mogu odoljeti! Ove karike od crnog oniksa su mi kao i The Goonies majica već neko vrijeme na listi želja, ali su mi malo preskupe pa mi je blesavo kupovati kad već imam hrpu 'naušnica'! 
etsy

5. I za kraj bedž inspiriran jednom od mojih omiljenih serija - Twin Peaks! Ako ste gledali znate o čemu pričam, a ako niste, ne gubite vrijeme i počnite već danas! Vrijeme je ionako idealno za ušuškati se uz neki topli napitak! ;)
etsy
Osim što je ovo moj rođendanski mjesec, u prosincu nam stižu Božić i Nova Godina što znači da će mnogi birati darove za svoje bližnje! Ako ne znate što pokloniti, savjetujem vam da proskitate po našim Listama želja ili po kategoriji 'Predstavljamo' gdje vas čeka mnoštvo handmade brendova, a tu su i naši šoping vodiči baš za ovakve prilike (1,2,3)! Oni koji imaju dovoljno vremena i volje, na oznaci 'handmade darovi' naći će mnoštvo tutoriala za razne sitnice kojima mogu obradovati obitelj i prijatelje i svojim trudom pokazati koliko su im važni!

Znate li već što ćete kome darovati?
Volite li darove izrađivati sami ili ih ipak radije kupujete?
Kako vam se sviđa moja lista želja?

Pišite nam i uživajte u nedjelji!

Pozdrav od Maje

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!