ponedjeljak, 2. ožujka 2015.

U KUHINJI: Domaći čokoladni puding (veganski)


Puding nemamo naviku jesti, ali nekad ga se baš zaželimo! U tom slučaju napravimo domaći veganski, sa rižinim mlijekom. Kako pravimo rižino mlijeko smo vam nedavno pokazale, samo što za puding napravimo malo gušću varijantu. Za ovaj desert vam treba svega par sastojaka i iako priprema traje nešto duže nego da ste skuhali kupovni, nama je ovaj puno finiji, a uz to se i bolje osjećamo jer znamo što smo servirali našim ljudima! :)


Domaći čokoladni puding 

Sastojci (po osobi):

50 g tamne čokolade
mrvica soli
2 žličice škroba
malo cimeta
malo ruma po želji
sladilo po želji

*Rižino mlijeko smo za puding pravile od 1 šalice rižinih ljuskica i 7 dl vode, bez sladila i nismo ga procijedile već samo dobro izblendale.

Postupak:

U pola deci rižinog mlijeka dodajte škrob i dobro izmutite da ne bude grudica. U ostatku rižinog mlijeka otopite nasjeckanu ili naribanu čokoladu, po mogućnosti u šerpici sa debljim dnom, uz stalno miješanje pjenačom. Dodajte mrvicu soli i nastavite miješati na laganoj vatri. Šerpicu sklonite sa vatre pa dodajte škrob otopljen u mlijeku, dobro promiješajte i vratite na vatru pa nastavite miješati sve dok se ne zgusne! Kada ste gotovi puding maknuli sa vatre dodajte malo cimeta i ruma po želji! Mi puding ne sladimo, ali Vi svakako probajte i zasladite ako je potrebno!




I to je to! :) Ne dajte da vas to što sami morate praviti rižino mlijeko uplaši, ako imate rižine ljuskice cijeli proces, zajedno sa kuhanjem traje oko 5-10 minuta. Kuhanje pudinga još toliko maksimalno! Za slučaj da niste ljubitelji pudinga, na ovaj način možete napraviti i toplu čokoladu! U tom slučaju izostavite ili smanjite škrob (škrob koji se nalazi u rižinom mlijeku će biti dovoljan) i kuhajte uz konstantno miješanje dok se ne zgusne do željene gustoće. U toplu čokoladu možete dodati domaći (brzinski) peprmint likersok od naranče il rum, kao i u puding!



Kako vam se sviđa ovaj recept?
Da li pravite sami puding i kako?
Da li ste već pravili rižino mlijeko ili neko drugo biljno mlijeko?

Naše ostale slastice možete naći pod oznakom 'slatko', a veganske recepte pod oznakom 'veganski' - logično! ;)

Pišite nam, šaljite svoje recepte i fotkice! :)

Ugodan i sladak početak tjedna žele vam Maje


4 komentara :

  1. nisam ljubitelj rizinog mljeka, ali ovo cu svakako probati jer zvuci odlicno.. s obzirom da nisam ljubitelj pudinga iz vrecica ovo ce doci kao idealna zamjena =))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja nešto za rižino mlijeko ovako samo po sebi, ali odlično mi je za pudinge i tople čokolade, jer ne pijem mlijeko, a rižinih pahuljica uvijek imam kod kuće, dok se druga biljna mlijeka ne sjetim kupiti, a kada i kupim većina mi se pokvari! Ovako napravim koliko mi treba i to je to! :) Javi kakav ti je ako probaš! :)

      Izbriši
  2. ja pravim po receptu koji mi je dala prijateljica

    pola litre mlijeka
    1/3 šolje gustina
    1/2 šolje šećera
    ostalo dodaš po želji

    otkako mi je ona dala ovaj recept više nikad nisam kupila puding u kesici. ima tome više od godinu dana.

    i ovo vaše mi izgleda super, samo što stvarno trenutno nemam živaca da pravim rižino mlijeko :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i moja baka pravila, u svakom slučaju daleko je bolji od kupovnog, samo ja izbjegavam mlijeko, jako mi loše sjedne! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!