ponedjeljak, 17. veljače 2014.

DIY: 'Cozy' za šalicu


'Cozy' za šalicu ili cup cozy! Iskreno, nikad nam nije bilo jasno zašto bi itko oblačio šalice, čajnike, čaše, flaše u 'odjeću'! Činilo nam se totalno besmisleno sve dok nismo dobile keramičku šalicu za vruće napitke sa silikonskim poklopcem, ali bez drške! E tu su nastali problemi! :) Naime, ako pijete kavu bez mlijeka, prvih dvadesetak minuta nećete moći uzeti šalicu u ruke, što nema smisla kad je šalica namijenjena za 'coffee to go'! 


E onda smo se sjetile naše odluke da ćemo pokušati iskoristiti ostatke materijala i zalihe svega i svačega koje smo vrijedno nakupile tijekom vremena! Prekopale smo radnu sobu i našle na komad debljeg filca i komad pvc stolnjaka sa babuškama od kojeg smo pravile ovaj ovdje omot za rokovnik! Komad nije bio dovoljan za ništa konkretno, ali smo iz njega izrezale tri babuške koje ćemo koristiti kao aplikacije!


Što smo sve koristile:

filc, papir, škare, čičak, aplikacije, igla i konac za vezenje.


Što smo radile:

Prvo trebate napraviti šablonu! Za to vam je potreban komad papira koji ćete zamotati oko šalice i olovkom označiti liniju uz rub gore i dolje, pa izrezati! Uglavnom, šablona bi vam trebala izgledati kao na gornjoj slici! Mi smo radile naš 'cozy' od ruba do ruba, jer je šalica bila reklamna, a i tako da nam stanu babuške! vaša ne mora biti toliko dugačka! Šablonu spojite na filc, pa režite!

Idući korak je šivanje čička! Jednu stranu čička (mekanu) sašijte mašinom (ili ručno) uz bočni rub filca! Okrenite filc na drugu stranu i uz drugi bočni rub sašijte drugu stranu čička (grubu)! Dakle, jedan čičak je na 'naličju', a drugi na 'licu'!



Sad vam preostaje još samo da ukrasite 'cozy'! :) Mi smo izrezane babuške zašile koncem za vezenje, a zatim smo oko nih pravile čvoriće, istim tim koncem! Čvoriće smo radile po ovom tutorialu!


Sada kada imate ovako sređenu šalicu, neće vam pasti na pamet kavu za usput uzimati u onim običnim jednokratnim! ;) Osim toga, ovakva šalica bi mogla biti i zgodan dar, a ako uz nju spakujete i neku finu kavu ili čaj i med ili neki fini smeđi šećer, sigurne smo da ćete obradovati dragu osobu!


Kako vam se sviđa? 
Koji vam je najdraži topli napitak? Jel imate običaj piti kavu u hodu?

Do idućeg posta, napravite si nešto fino za u šalicu i van uživati u toplom vremenu! :)

Pozdrav od Maja! 

23 komentara :

  1. Fenomenalno izgleda. Ja najviše volim kavu s mlijekom. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super fora! Boze, koliko vi cesto postujete i pravite DIY/ove. Uzor ste mi, vrednice jedne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) hvala! :) još da nam često nije mrsko fotkati, bilo bi i više! ;) ma kad smo dvije, uvjek neko nešto radi! ;)

      Izbriši
  3. Super fora! Boze, koliko vi cesto postujete i pravite DIY/ove. Uzor ste mi, majke mi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow ovo je bas super ideja i uradjeno je sve predivno.
    Moracu pokazati mami :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) hvala, hvala! nadam se da će se mami svidjeti! ;)

      Izbriši
  5. odlična ideja, svaka čast.. no sama baš ne pijem kavu usput, više volim guštati kad negdje sjedim , možda bi mi više trebalo za čaj jer ga volim piti naravno vrućeg a pijem ga i stoječki i hodajući, tu bi mi trebla takva šalica.
    lp Klaudija

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam se uvijek pitala zašto bi netko oblačio šalice??? Ima smisla. :)
    I lijepo ste to napravile.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znamte-znašme! ;) šalice treba da budu lijepo obučene! ;) ima smisla! :)

      Izbriši
    2. Pa ja sam imala sliku u glavi kako ću nešto drugo oblačiti, ali bit će da ću haljinice praviti samo za šalice. :)))

      Izbriši
    3. :):) nije ti horoskop! al čekaj, rano je još, ima nade! ;)

      Izbriši
  7. E bas si Zmaj. Preslatko. Svrrti kod mene po nagradicu. Sacekaj bar 15 minuta ,upravo zavrsavam post.Kiss

    OdgovoriIzbriši
  8. Bravo!Ove pvc museme bas dobro mogu da se iskoriste ako se nadje lep dezen.Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) pa da, samo što se teško može naći nešto lijepo, na žalost! a vani stvarno ima što god ti padne na pamet! mušema je tako simpatična riječ! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!