petak, 31. siječnja 2014.

PREDSTAVLJAMO: nakiTIĆ

Jako puno vremena je prošlo od zadnjeg predstavljanja, iako je popis kreativnih ljudi koje bi rado ugostile na blogu svakim danom sve duži! Jedna od tih ljudi je svakako i Tina, apsolutno kreativna, svestrana i vesela djevojka čiji rad i blog Moj nakiTIĆ pratimo odavno! U stvari, to nam je jedan od naj-naj dražih domaćih blogova, prepun zanimljivih 'uradi sam' projekata, odličnih ideja, fine klope, predivnog nakita i sitnica za dom koje Tina sama izrađuje pod brendom nakiTIĆ
            

Kao i uvijek, počinjemo sa predstavljanjem! Tko je mlada dama koja stoji iza brenda nakiTIĆ i što sve nakiTIĆ obuhvaća? ;)

Mlada dama se zove Tina, ima 30 godina i sa svojom boljom polovicom i najslađim psom ikad vodi miran život u malom mjestu pored mora. NakiTIĆ je nuspojava takvog života.

      

Kako  je počela cijela ta priča sa izradom nakita i kako si odabrala ime?

Kao i većina lijepih priča i ova je nastala spontano. Prije nešto malo više od 4 godine sam napravila prve naušnice  koje su se svidile prijateljici pa ih je dobila na poklon. Pa su se svidile prijateljici od prijateljice i nisam se ni okrenila, a već sam radila 3 para za ljude koje ni ne znam. I tako nekako je to krenilo.... A ime je zapravo igra slova iz prezimena mog dragog kojima sam nadodala nakit i tako je nekako nakit TIĆ putem izgubio ovaj jedan 'T' i ostao nakiTIĆ.


Što si sve do sada izrađivala,  a što ti je naj-najdraže za raditi?

U početku sam radila isključivo nakit, ali nakon nekog vremena imala sam potrebu iskušati se i u drugačijim stvarima pa sam počela raditi i ukrasne kutije, magnete za frižider, slike, torbice za mobitele, vješalice za ključeve i druge slične sitnice. Dok stvaram zaista uživam, a što pri tome nastaje je sporedno! To je moj zen...


Koje materijale koristiš, koji su ti omiljeni i gdje pronalaziš inspiraciju?

Materijali su razni, volim dosta reciklirati i koristiti materijale koji bi inače završili u smeću. Tkanina i drvo su mi omiljeni i njih najviše koristim. A inspiraciju nikad ne tražim, dođe sama, obično kad to najmanje očekujem, a često je to baš onda kad nemam vremena za stvaranje.


Da li ti se kupci mogu obratiti sa nekim posebnim željama tj. da li radiš i po narudžbi?

Da, radim i po narudžbama. Moram priznati da je ponekad teško stvarati kada se moraš držati nekakvih zadanih okvira i pri tom ostati vjeran svom stilu i ukusu, ali u tome je i izazov.
        



Kakvo je danas tržište rukotvorina, s obzirom na općenitu situaciju, i koliko je teško natjecati se sa masovnom proizvodnjom?

Smatram da će dobar i kvalitetan proizvod uvijek naći svog kupca. Istina, teško je uz konkurenciju jeftinih proizvoda made in China, ali za originalan proizvod uvijek ima mjesta, samo ga treba pronaći!


Reci nam nešto o blogu! Kada si ga počela pisati i kako si se odlučila na to?

Blog sam počela pisati s namjerom da na njemu predstavim nakit, ali ubrzo je prerastao u moj ispušni ventil. A i lagana ovisnost – napišem jedan post, a već razmišljam kad i o čemu će biti idući! Blog za 15ak dana slavi svoj 4. Rođendan!


Koje su ti omiljene teme, tj. kakve postove najradije pišeš i koje blogove i sama najradije čitaš?

Većina postova na mom blogu svodi se na nakit, uradi sam projekte i hranu – to su teme o kojima volim čitati i na tuđim blogovima. Također se volim baviti (pre)uređenjem interijera – uz pomoć dragog sam uredila svoj radni prostor, a i kafić čiji smo vlasnici pa su mi postovi vezano za te projekte neki od dražih koje sam napisala.



Koji su ti planovi za budućnost?

Planova i snova ima puno, ali još nisu jasno definirani. Voljela bih jednog dana imati svoj mali dućan u kojem bi na jednom mjestu okupila sve svoje radove – od preuređenog namještaja do nakita. Na žalost, mislim da će te želje ipak morati još malo čekati.


I za kraj nam reci gdje sve možemo naći nakiTIĆ?

Za sada je nakiTIĆ moguće pronaći jedino preko Interneta i to na nakitićevoj Facebook stranici, te na nakiTić blogu


********

Nadamo se da ste uživali upoznavajući Tinu i nakiTIĆ jednako kao i mi! Linkove imate, a razloge da ih ne posjetite ne! ;) Zato brzo-brzo, sigurne smo da nećete požaliti, ali pazite da imate dovoljno vremena, jer jednom kad otvorite blog i fejs, htjet ćete pogledati sve, od početka do kraja! :)

Tini čestitamo na 4om blogorođendanu, i još jednom joj zahvaljujemo što je bila naš gost! :)

Uživajte u vikendu!

Pozdrav jedne Tine i dvije Maje!

p.s. Sve fotke su u nakiTIĆ vlasništvu!

Broj komentara: 9 :

  1. izvrsno, već sam čula o Tini, a sad sam se oduševila njenim radovima! bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. O Majice brze ste! Hvala vam na predstavljanju i na lipim ričima iz uvoda - meni najboljem dijelu posta :*

    OdgovoriIzbriši
  3. stolice su fenomenalne, kao i ključno mjesto. to mi se najviše sviđa, mada je i ostatak radova super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iako već neko vrijeme pratim Nakitić, lijepo je vidjeti kako ih i drugi predstavljaju. :) Uvijek originalne ideje i dobra izvedba. Stvari sa kamenčićima su svakako posebne..samo naprijed. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vasa predstavljanja me uvek iznova oduseve.
    Divne su mi se ove mastovite izrede <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo za Tinu!!! Sve što radi je super i želim joj i nadalje puno uspjeha i dobrih novih ideja!
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!