ponedjeljak, 2. siječnja 2017.

U KUHINJI: Čokoladno kuhano vino

Ako se još niste oporavili od dočeka Nove godine, ovaj post spremite za kasnije, jer danas pravimo kuhano vino! Ne obično kuhano vino već čokoladno! Vino kuhamo obično ovako, ali ove godine sam se zaželjela isprobati nešto malo drugačije i na pamet mi je pala čokolada! Na internetu sam našla jedan jedini recept u kojem se koristi mlijeko što sam htjela izbjeći jer mi se ideja miješanja mlijeka (pa čak i biljnog) i vina učinila kao ne baš sjajna opcija pa sam odlučila improvizirati. Rezultat je vrlo ukusnan vrući napitak, odličan za zimske večeri uz neku dobru knjigu, a još bolji za liječenje nesanice! ;) Krenimo!


Čokoladno kuhano vino

Sastojci (po osobi):

1 dl crnog vina (ja sam koristila Belje frankovku)
1 dl soka od naranče
30 g tamne čokolade (ja sam koristila Zvečevo Mikado Exclusive sa 72 % kakaa)
malo cimeta
2 klinčića
mrvica muškatnog orašćića
mrvica đumbira u prahu
sladilo po želji

Postupak:

Dodajte čokoladu i začine u sok od naranče pa otopite na laganoj vatri uz miješanje pjenjačom. Kad je čokolada otopljena dodajte vino i kratko kuhajte, ali pazite da ne počne ključati. Izvadite kličiće, zasladite po potrebi i servirajte vruće! 






Ako Volite ovakve napitke, svakako probajte toplu čokoladu sa pepermint likerom, još jedno super ukusno zimsko piće!:)

Što kažete, kako vam se sviđa ova ideja?
Volite li kuhano vino?
Kako ga pravite?

Nadam se da ste u Novu ušli veseli i zdravi i da ćete takvi ostati cijele godine! 

Hvala od <3 što svraćate i podržavate ovaj mali kutak interneta! :)

Sve najbolje,
Maja

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!