nedjelja, 2. listopada 2016.

LISTA ŽELJA: Listopad 2016.

Novi mjesec je počeo, a njegova prva nedjelja je rezervirana za listu želja. Maja je prošli mjesec počela sa jesenskim željama, a nakon ljetnih iz kolovoza, moje jesenske želje slijede u ovom postu! :) Krenimo!

1. Maja je u svoju listu želja uvrstila Sugar Ants platnenu torbu, a ja si želim majicu! Sugar Ants je domaći brend koji nam se objema sviđa, ne samo zbog jednostavnosti dizajna i simpatičnih, originalnih ilustracija, već zbog cijele priče u pozadini koja naglasak stavlja na zaštitu životinja i očuvanje okoliša! Pratiti ih možete na facebook-u i instagramu, a za šoping naletite ovdje! Nova kolekcija je u pripremi, a staru još neko vrijeme možete kupiti po sniženim cijenama pa ne propustite priliku! ;)
sugar ants

2. Već smo pisale o tome da su nam ruksaci, od kada imamo klince, puno draži od torbi koje se nose na jednom ramenu, a ovaj brenda Vaen me je osvojio zbog izbora materijala i žutog detalja koji razbija jednostavnu sivo bijelu kombinaciju! Vaen je mladi brend pred kojim je, vjerujem, sjajna budućnost pa svratite na Vaen fejs, provjerite što nude i podržite njihov rad!
vaen


 3. Eradura je brend na koji sam sasvim slučajno naletila na instagramu i malo je reći da me oduševio! Svaki Eradura prišivak je malo umjetničko djelo i u potpunosti ručni rad! Ja jednostavno ne mogu odlučiti koji mi je naj kad su svi tako posebni! Pratiti ih možete na instagramu, facebook-u, a naručiti preko Eradura etsy shopa!
eradura


 4. Nekome će se možda činiti da u listi želja malo prečesto viđaju daske za rezanje, ali lijepom i funkcionalnom proizvodu od drveta je stvarno teško odliti! ;) Upravo takve su daske domaćeg, osječkog brenda twelvedots. Nakon Pinch toys-a, ovo je još jedan lokalni brend koji njeguje skandinavsku estetiku jednostavnih linija pa ako je to nešto čemu i sami težite svakako provjerite njihov shop, facebook i prekrasnu instagram galeriju!
twelvedots

5. I za kraj jedan inovativan domaći proizvod - walligami posuda za cvijeće koja se može okačiti na zid! Napravljena od mekane tkanine sa dijelom za zemlju koji je vodonepropusan, ali ipak diše, uštediti će prostor i uljepšati vaš interijer! Mene je osvojilo što ove posude morate sami složiti, baš kao origami, a svaka ima mali indikator koji vam pokazuje kada treba zaliti biljku koja je unutra posađena! Kupiti ih možete u web shop-u, a pratiti na fejsu! ;)
walligami

Ako vam se  sviđa što ste vidjeli ovdje, klikom na linkove saznat ćete više o brendovima i proizvodima koji se nalaze na mojoj listi, a ostale postove iz kategorije potražite ovdje

Bez obzira na sve ove divne stvari, u listopadu si najviše želim lijepo vrijeme za uživanje u prirodi i izbjegavanje ovih vrtićkih viroza koje trenutno vladaju! ;)


Što si vi želite u listopadu?
Da li ste nedavno naišli na neki domaći ili strani brend koji vas je oduševio?


Pišite nam i uživajte u ostatku nedjelje! :)

Pozdrav od Maje

2 komentara :

  1. Obozavam vase Liste zelja! Bas mi svaki put otrkijete nekog zanimljivog pojedinca ili prodavnicu i zbog toga je i moja lista zelja sve duza :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala Helen! Jako nam je drago što ti se sviđa ova kategorija! I mi se uvijek iznenadimo koliko kreativnih ljudi i brendova postoji u našem području za koje se na žalost malo zna! <3

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!