petak, 7. travnja 2017.

U KUHINJI: Adrine veganske vijetnamske palačinke


 Svi imamo one neke prijatelje koji stalno nešto fino prave i onda nas zlostavljaju postavljajući fotografije ukusne hrane na društvene mreže taman u vrijeme kada smo najgladniji! Jedna od tih je  i moja prija Adri, majstorica u pripremanju veganskih delicija, koja je na korak od toga da ju blokiram! ;) Osim što super kuha i svima pravi zazubice, Adri izrađuje najslađe krpene lutke koje možete naći na 'Silly DeLux' stranici. Nedavno sam na njenom fejsu vidjela fotku slasnih kineskih palačinki i odmah sam znala da je to recept koji moram isprobati! Originalni recept, koji možete naći ovdje, sam mrvicu prilagodila i ispale su stvarno ukusne, na veselje mojih ukućana! ;)


Veganske vijetnamske palačinke

Sastojci:

250 g brašna
1,5 dl tople vode
malo soli
malo kurkume
2 mlada luka
2 žlice sezama
2-3 žlice tofu-a
2-3 žličice ljutog umaka s češnjakom
maslinovo ulje
ulje za pečenje po želji

Postupak: 

Zamijesite tijesto od 250 g brašna u koje ste dodali prstohvat soli i malo kurkume sa 1,5 dl tople vode. Kada postane glatko, napravite lopticu, spremite tijesto u posudu sa poklopcem i stavite u hladnjak na pola sata. Dok čekate tijesto da odstoji, nasjeckajte mladi luk na sitno i dodajte mu 2 žlice sezama, a tofu izmrvite i pomiješajte sa 2-3 žličice ljutog umaka i malo soli. Za slučaj da nemate ljuti umak u tofu dodajte chili u prahu i češnjak u granulama ili začine po želji. Tijesto izvadite iz hladnjaka i prerežite na 4 dijela pa napravite 4 male kuglice. Kuglice razvaljajte super tanko, skoro da budu prozirne pa namažite maslinovim uljem i  pospite lukom i tofu-om. Rubove palačinki preklopite prema sredini tako da nadjev bude potpuno poklopljen i pritisnite pažljivo rukom pa još malo razvaljajte. Pecite na vrelom ulju dok ne porumeni sa obje strane. Kada su palačinke pečene izrežite ih na manje komade (ja sam rezala na štapiće) i poslužite uz pivo!





Adrine recepte, ali i mnoštvo drugih super veganskih recepata, naći ćete na stranici vegcook.net, na koju možete i sami stavljati svoja veganska slana i slatka jela, dok ostale veganske recepte na ovom blogu možete naći pod oznakom 'veganski'! :)

Ako ipak niste raspoložite za kuhanje, svratite na 'Silly DeLux' stranicu i pogledajte kakvi se sve slatkiši tamo nalaze, vjerujem da ćete naći nešto što bi moglo završiti u uskrsnom gnijezdu vaših najdražih mališana! ;)

Kako vam se čini ova vege grickalica?
Da li ste već pravili nešto slično?
S čim bi vi punili ove palačinke?

Voljela bih čuti vaše ideje! :)

Hvala što ste svratili i ugodan vikend vam želim!
Maja

2 komentara :

  1. Zmaje nemojte me blokirat pliiiz, evo obecavam bit ću dobra :*
    Baj d vej, ovo mi izgleda svjetski, bolje od mojih 100 puta, morat ću i ja sad sve ponovit po ovom prilagođenom receptu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah ajd dobro, vidjet ćemo! I stvarno ne izgleda bolje od tvojih, nemoj izmišljat! :) Javi ako probaš i hvala još jednom što si inspiracija! :*

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!