petak, 24. travnja 2015.

PREDSTAVLJAMO: Berry Bright Factory

Danas za Vas imamo pravu šarenu poslasticu! Na Berry Bright Factory smo naišle sasvim slučajno na Instagramu i bila je to ljubav na prvi pogled! Oduševile su nas fotografije originalnih i veselih lampi- visilica na njihovom profilu, a dodatno nas je obradovalo kada smo vidjele da ispod imena piše 'Zagreb'! Odmah smo ugovorile predstavljanje jer se o dobrim stvarima treba širiti riječ! Na pitanja nam je odgovarala Jagoda, glavna i odgovorna za dizajn Berry Bright Factory lampica!


1. Krećemo s upoznavanjem. Reci nam tko stoji iza Berry Bright Factory brenda?
Berry Bright Factory je kućna radionica iza koje stoje mama, tata i dijete, a Vesele Visilice naš su najveći projekt dosad. Namjerno izbjegavam riječ brend. Sve što radimo nastaje spontano, motivirano stvarnom potrebom u datom trenutku. Dijete inspirira, mama stvara, a tata je tehnička podrška! :)




2. Koje riječi najbolje opisuju Vesele Visilice?

One su maštovite, razigrane i unikatne jer ih dovršavamo ručno pa dvije iste ne postoje. Zbog prikladnog izbora materijala i pažljive izrade, kvalitetne su i trajne (po struci sam dizajnerica i veelik perfekcionist). I na kraju, Vesele Visilice su i originalne jer na cijelom internetu nismo pronašli ništa slično pa vas pozivamo da nas obavijestite ako sami nađete.



3. Kako ste se odlučili baš za izradu lampica i opiši nam proces od ideje do realizacije?
Sve je započelo kao 'uradi sam' projekt , a onda preraslo u nešto puno ambicioznije. Na porodiljnom sam dopustu uređivala dječju sobu i trebala jednostavnu visilicu pa sam je odlučila napraviti sama. Tada sam puno vremena provodila na internetu i otkrila meni dotad nepoznat svijet dječjih interijera i najmaštovitijih dekoracija. Želim vjerovati da su Vesele Visilice tek početak inventivne priče inspirirane odrastanjem i da tu nećemo stati jer sam uz dijete ponovo osjetila kreativni zanos. 
Kao kod svakog rođenja i s visilicama je bilo muke, trebalo je proizvesti silikonske 'kapice' za grla da bi lampice bile šarene, a zatim pronaći i prikladan materijal za zastavice. Strujni kabel svake visilice krasi trideset zastavica koje nisu fiksirane već mogu rotirati oko kabla, mijenjajući izgled lampice. Zastavice i pismo s pričom koje dolazi uz svaku, posebnost je ovih lampica i zato su odličan dar. 
Cijeli proces proizvodnje do nastanka prve visilice trajao je oko pola godine.




4. Kakvi su vam planovi za budućnost?
Kao što sam spomenula, želimo nastaviti proizvoditi vesele i originalne predmete namijenjene najmlađima. Trenutno razvijamo viseće ukrase i mobile pa kad ih odobri naše dijete, nadam se da ćete nas ponovo ugostiti :)




5. Imaš li kakav feedback vezano za lampice, mogu li se gdje kupiti ili vidjeti?


Kroz proces izrade i nakon njega, konzultirala sam kolege dizajnere i feedback je samo pozitivan. 
Najčešći je komentar da lampice bolje izgledaju uživo nego na fotkama. 
Svjesna sam koliko je danas teško biti zamijećen u moru ponude na internetu, i zato sam neizmjerno zahvalna jer nas je već u prvom tjednu od pojavljivanja na društvenim mrežama kontaktirala buduća mama koja je za sobu svoje nerođene kćeri naručila čak 3 visilice. Planira ih objesiti u nizu, kako ih i mi zamišljamo u idealnim uvjetima.
Zasad ih možete kupiti na Etsyju ili nam pišite na BerryBrightFactory@gmail.com ako nemate PayPal :) Sve novosti objavljujemo na instagramu ili facebooku pa ćete nas i tamo naći.

Linkovi:



********

Kao što smo već rekle, mi smo oduševljene i jedva čekamo vidjeti što će još stvoriti ovaj kreativan trio! A sad iznenađenje! :)

Naši novi prijatelji, uz to što izrađuju ove divne Vesele Visilice, super su kul pa će jednu osobu darovati Berry Bright Factory lampom po izboru! :) Zaozbilje! ;)


Što trebate napraviti?
Darivanje je otvoreno za sudionike iz Hrvatske, a sretnu dobitnicu ili dobitnika odabrat ćemo i obradovati 4.5.2015. uz pomoć Random.org-a, dakle sudjelovati možete do ponoći 3.5.2014.! :)

Jagodi i ekipi puno hvala, a vi, ako nemate vremena čekati izvlačenje i mislite da niste sretne ruke, svratite do njih odmah i počastite se! :) Sigurne smo da će vaš dom sa ovim šarenim lampama izgledati još ljepše! :)


Pozdrav od Jagode i Maja!

4 komentara :

  1. Ajme ovo je tako simpatično! Jako mi se sviđa cijela ideja i realizacija, nigdje nisam vidjela ništa slično! Baš su si dobro rasporedili poslove hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je ovo dobroooo! Tako jednostavno a odlično!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo razveseli i najdosadniju prostoriju stvarno :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično, taman sam okrečila sobu u narančasto a lustera nemam :) svaka čast na kreativnosti :*

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!