ponedjeljak, 28. travnja 2014.

PREDSTAVLJAMO: Duška's Babuškas

U Duškine Babuške smo se zaljubile na prvi pogled! U komadu smo pregledale sve fotke na fejsu i divile se! Svaka je bila tako lijepa i posebna, jednostavno se nismo mogle odlučiti koja nam je naj! Na kraju smo upoznale Dušku i na naše veliko veselje dogovorile trampu i predstavljanje! Što nam je odgovorila, pogledajte u nastavku!


1. Za početak nam predstavi Dušku i njene Babuške!
Zdravo, ja sam Duška Radečić, inženjer grafičke tehnologije i u slobodno vrijeme se bavim ilustracijom, grafičkim dizajnom i ostalim kretivim sferama koliko je to god moguće :).Babuške su nastale spontano, od jednog crteža, nanizalo ih se već podosta, a sve je počelo prije gotovo godinu dana. Tada nisam znala da će upravo taj motiv okupirati moju maštu, ali kako je vrijeme prolazilo, u toj formi se našlo svakakvih mogućnosti i ideja za oblikovanje.


2. Tko je sve zaslužan za ovaj brend?
Već u samom početku, pozitivan feedback koji je nastao pokretanjem ideje o ilustracijama matrjoški dao mi je vjetar u leđa i samo tjerao na više crtanja i više stvaranja. Širenjem kontakata putem interneta, zahvalila bih Lei Grgurić koja je bila pravi help majstor u prvim vektorizacijama motiva. Lea se inače bavi fotografijom i grafičkim dizajnom i vodi stranicu pod nazivom CalamityShoots, pa svakako pogledajte kakve stvari i ona radi :). A sa vremenom,  preko predavanja o DIY-u, upoznala sam se sa Tihanom Krljom i njezinim brandom Švajneraj i od tada smo prave kolegice sa pregršt brejnstorm popijenih kava, istraživanja mogućnosti izrade stvarčica i predstavljanja istih na raznim sajmovima.
      
                             
3. Zašto baš matrjoške kao glavni motiv?
Matrjoške kao glavni motiv su jako zahvalne, u tu jednostavnu formu zaista štošta stane! Od tradicionalnih motiva, do šašavih, pa i mračnih. Dopuštaju stvarno pustiti mašti na volju! A i sviđa mi se taj neki starinski štih koji nose sa sobom. Kao djeca smo se igrali sa drvenim figurama, obično naših baka, a to je izvrsna spona između različitih vremena. Rekla bih, to je zapravo klasika!


4. Kako nastaju različiti likovi, što te inspirira?
Inspiracija stvarno dolazi odasvud. Obično krenem sa tim praznim papirom, olovku uzmem u ruke i spontano skiciram, a onda vidim, hm, gle, eto to je ispalo znači danas – ovisno o raspoloženju i dosta često pod utjecajem muzike uz koju radim.


5. Što sve Duškine babuške krase?
Babuške se mogu naći na plakatima, bedževima, broševima, ogledalcima, šalicama, torbama, stickerima. A dugi plan o izradi majica, još uvijek čeka realizaciju, zbog nešto skuplje izrade, a sa zadovoljavajućom kvalitetom.


6. Priča se da preferiraš razmjenu dobara za svoje babuške, reci nam nešto o tome?
Ideju o trampi, razmjeni, ja tebi nešto poklonim, ti meni za uzvrat nekakav svoj rad pokloniš, mi je izvrsna. Na taj način se zaobilaze novčana pitanja i jednostavno se baziraju na kreativu i poticanje ljudi na daljnje stvaranje. Upravo sam sinoć razmjenila par svojih stickera za jedan print i osjećaj je bio super poticajan! Vjerujem da na taj način daješ drugoj osobi puno više od samog novca, daješ svoj trud i uloženo vrijeme, odobravaš nečije stvaralaštvo -  a zauzvrat dobivaš isto! I to je super! :)


7. Da li sudjeluješ na handmade sajmovima i što misliš, koliko je to važno za promociju brenda?
Tokom zime sam dosta izlagala na sajmovima u Zagrebu i okolici. Za promociju je to izvanredna stvar, jer ljudi mogu viditi stvari u živo, a ne virtualno kao na fotografijama npr. na facebook stranicama. Kontakt uživo sa kupcima i ostalim izlagačima je isto izvrsna stvar, jer se na taj način razmjeni puno više informacija, nego putem weba, a opet, postoji i izravna mogućnost dogovora trampe koju smo ranije spomenili.



8. Što osim Babuški Duška voli i čime se bavi u slobodno vrijeme?
U slobodno vrijeme osim babuški i dalje crtam! :D I slušam muziku, uživo, obožavam koncerte i mislim da nema tjedna da ne odem na svirku ili dvije. Amaterski se bavim šišanjem, farbanjem i pletenjem dreadlocksa i to odlično funkcionira već 4-5 godina, jer osim prvotnih prijatelja i poznanika u 'Ko te šiša? dolaze i potpuni stranci. To je moje slobodno vrijeme i to su stvari koje volim! :)


9. Kakvi su planovi za budućnost brenda?                                                   
Planovi su svakakvi, od izložbi do proširenja ponude. Izrada majica je svakako prvi cilj, a nakon babuški, plan je granati se na još neke teme, ali o tom po tom. :) 


10.  I za kraj nam reci gdje možemo naći i kupiti/zamjeniti Duškine Babuške?
Babuške se mogu naručiti putem facebook pagea, u inbox, pa me kontaktirati. Sve se dogovorimo, šaljem u svim pravcima poštom ili se nađemo u Zagrebu. Svakako sam za zamjene, o tome isto možemo razgovarati preko inboxa, a osim toga i na predstojećim sajmovima. To je to! :)


*************

Kako vam se sviđaju Duška's Babuškas? Koja vam je naj?

Duški još jednom veliko hvala što nam je bila gost, nadamo se da ste u njenom društvu uživali jednako kao i mi! Babuške ćete naći na fejsu, gdje možete odabrati da li želite stikere, plakate, bedževe, broševe, ogledalca, šalice ili torbe! Bilo što od toga bi bio divan dar dragoj osobi, a teško da ćete im moći odoliti i sami!

Mi ih obožavamo, a vi? ;)

Pozdrav od jedne Duške i dvije Maje!


p.s. Sve fotke su u Duška's Babuškas vlasništvu!

Broj komentara: 16 :

  1. Medne su mi ove babuskice tako razdragrane i razlicitih motiva!
    Svidja mi se to da se mogu i trampiti za neki drugi kreativan rad..
    Volela bih banuska maca ceger! Super post :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Drago nam je da ti se sviđaju, stvarno su divne! :)

      Izbriši
  2. Super, volim ovakve postove.
    Duška crta predivne babuške i teško je izdovijiti jedan rad posebno.
    Evo joj još jednog fana na FB-u. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Prefora izgledaju, snimila sam ih u Jutarnjem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ovo je prelepo! Odlepila sam za torbom i za brošem! Odoh da lajkujem sfb stranu i da parim oči! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj tako je i nama bilo kad smo prvi puta skužile stranicu! :)

      Izbriši
  5. Dok su babuške u pitanju, ne mogu a da nešto ne prokomentiram! :-) Obožavam ih kao i vi, a Duška me svojima jednostavno kupila...predivne su!

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatke su.I ja obožavam Babuške i vrlo ih rado gledam,crtam i uživam u njima.Jedino ne volim one
    sa kosturima jer sam ja stara garda.Ha,ha.Divno ste predstavile njen rad.Poz.Maje
    Cale

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno je matroska vecita inspiracija izgleda za mnogo od nas.
    Divno i prosto sam odusevljena :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Torbe su odlične! :) Nemam zamjerki ni na ostale radove/predmete, ali su se one baš izdvojile. Čestitke za Dušku (a i Maje što su nam je predstavile :) ).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala Gordana! Drago nam je da si svratila i da ti se sviđaju Duškine babuške! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!