nedjelja, 23. travnja 2017.

TOP 5: Tutoriali # 33 (Domaće kreativke!)

Ponovo je došlo vrijeme za mjesečni pregled meni najboljih 'uradi sam' projekata, a danas me posebno veseli što su svi tutoriali sa domaćih blogova, a kad kažem 'domaćih' mislim blogova iz regije, naravno! Iskreno, bila bih najsretnija kad bi svaki mjesec mogla odabrati domaće blogerice ili blogere te im na taj način dati podršku za ono što rade pa molim dame koje su moje današnje gošće da objave bar jedan diy mjesečno! ;) Dobro, šalim se malo, ali ozbiljna sam u tome da me raduje što se i 'kod kuće' može naći sve više blogova iz ove, ne tako popularne kategorije! Također, desilo se da su svi odabrani projekti vezani za uređenje interijera pa je ovo prava prilika da osvježite dom za novu, topliju sezonu!

1. Na prvom mjestu tutorial za stolić sa 'Scrapbook of stuff' bloga, ne samo zato što je autorica moja prija, već zato što nam se ukusi za diy savršeno poklapaju pa sve što ona napravi odmah želim i ja! Osim toga, super je zabavna za čitati, a i uživo! 
scrapbook of stuff

2. Nakon osječkog, jedan beogradski blog - svima dobro poznat 'Mali Iv', prepun prekrasnih fotografija, pastelnih boja i teglica sa biljem. Sa ovog bloga sam odabrala makeover vješalice kod ulaznih vrata. Projekt vam neće oduzeti puno vremena, a napraviti će veliku razliku! 
maliiv
3. Kako napraviti svjetleće dekorativno slovo, tj. superpopularni marquee sign pokazat će vam jedna Maja iz Slovenije! Na ovaj blog sam naišla prije par dana i za sada ga nisam u potpunosti stigla istražiti, ali ovo što sam vidjela je dovoljno da budem sigurna da ću se vraćati! 
maja večerina





















































4. Osim Maja Večerina bloga, nedavno sam naišla i na beogradsku Mustru, blog na kojem vas čeka hrpa šarenila. Sa Mustre biram makeover globusa u tri varijante! Ako imate stari globus kojem više nema spasa, uz Jovaninu pomoć za čas ćete mu udahnuti novi život!
mustra

5. I za kraj jedna Supermama Emilija za koju već znate da svašta lijepo pravi za sebe, ali i za svoja dva mališana! Od nje danas možete naučiti kako napraviti simpatičnu ukrasnu lampu za dječju sobu, koja bi se jednako lijepo uklopila i u malo ozbiljnije prostore! ;)
supermame

Ako vas je od ovog posta uhvatila 'uradi sam' groznica, dodatnu inspiraciju ćete naći na oznakama 'diy' i 'tutoriali', a kad ste već krenuli surfati, svratite na blogove i stranice kreativnih dama iz ovog posta, pozdravite ih i podržite!

Kako vam se sviđa moj odabir?
Koji tutorial vam se najviše svidio?
Da li ste u zadnje vrijeme radili štogod kreativno?

Hvala što ste posjetili blog i ugodan ostatak nedjelje vam želim!

Pozdrav od Maje

4 komentara :

  1. Bože, mislim da su ljudi ovih poslednjih godina postali toliko kreativni, jer im društvo ne dozvoljava neke druge stvari, pa sami sebi tražimo posao i novac.

    Ideja raznih ima na pretek, a koja mi se najviše dopala kod tebe, ne bi ni sama znala reći.Mozda globus, ili stol panj.Ne znam, ali volim sve i sve mi se dopada!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je baš drago da ljudi konačno svoju kreativnost dijele sa zajednicom, da možemo razmjenjivati ideje i male diy trikove! :) Drago mi je da ti se sviđa odabir i hvala što si svratila! <3

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. :) Nema na čemu! Drago mi je da si zadovoljna! <3

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!