ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

TOP 5: Recepti # 40 (Veganska božićna gozba)

Božić ove godine pada na nedjelju, a nedjelja je i inače dan kada kuhaju bake, što znači da se posebno dobro jede! Kako mali jede u vrtiću, preko tjedna često nešto zbrljavimo, a često ni ne kuhamo pa to nedjeljom pokušavamo nadoknaditi! :) E sad, više bi me veselilo da je Božić neki bezveze dan tijekom tjedna pa da se dva puta ogrebemo za klopu, ali može i ovako! ;) Bitno je da sama ne moram kuhati, što ne znači da nisam skitala po internetu i tražila savršena jela za božićnu gozbu - i to vegansku! Kako ne mogu sa sigurnošću reći što se tradicionalno jede za Božić, birala sam ono što bi sama voljela vidjeti na blagdanskom stolu! Ako ste vegetarijanci ili vegani pa čak i ako ste mesojedi, potpuno skeptični prema vege hrani, provjerite moj današnji izbor - sigurna sam da nećete ostati ravnodušni! ;)

1. Počinjemo sa štrucom od gljiva i pekan oraha u tijestu! Kako pekan orahe nisam nikada vidjela u živo, a kamoli okusila, zamijenila bi ih običnim orasima koje imam u vrtu! Iako bi mi već i ova štruca uz neku finu salatu bila dovoljna, radi se ipak o božićnoj gozbi pa ću si dati oduška! ;)
delightful vegans

2. Kao prilog uz štrucu rado bih na stolu vidjela odrezak od cvjetače u umaku od gljiva. Osim ukiseljena, cvjetača mi nije nešto posebno draga, ali ovako pripremljena bi me mogla pridobiti! ;) Probat ćemo! 
veganricha


3. Blagdanski stol bez krumpir pirea ne bi imao smisla, a ako mu dodamo češnjak i svježi vlasac, ovo jednostavno jelo postat će zvijezda trpeze! ;)
kitchen treaty

4. Na jelovniku bih rado vidjela i rostano povrće, recimo ove prokulice začinjene balzamičnim octom, senfom i medom, kojeg možete zamijeniti nekim drugim tekućim sladilom! I inače kada pravim rostano povrće koristim sličan dresing i za mene je to dobitna kombinacija!
eat yourself skinny

5. I za kraj fina salata od mrkve i paprike posuta pinjolima! Milica, koja potpisuje ovaj recept, ima moje apsolutno povjerenje što se tiče kombinacije okusa, tako da sam sigurna da bi me ova salata oduševila!
na tanjiru

Iako obično u svečane jelovnike uvrstim i neku slasticu, odlučila sam ih preskočiti, a ako vam fali ideja za slatkiše, ovdje možete naći pet ideja za veganske božićne kolačiće! Ostale veganske recepte naći ćete na oznaci 'veganski', a ostale postove vezane uz Božić, na oznaci 'Božić'! ;)

Što kažete na današnje prijedloge?
Što vi obično pripremate za Božić?
Što bi najradije vidjeli na božićnom stolu?

Ja se u biti od svega najviše veselim bakinoj vege sarmi! ;)

Pišite i uživajte u osmišljavanju blagdanskog jelovnika!

Pozdrav od Maje

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!