srijeda, 22. studenoga 2017.

RECENZIJA: Panasonic ES-WS24 brijač i depilator


Vjerujem da sam već pisala o tome kako ne volim ljeto. Prvo što mi je na crnoj listi su grozne vrućine, drugo komarci, a treće brijanje nogu. Lista je podugačka i neću vas dalje zamarati, a ako se pitate zašto vas sad po ovoj hladnoći gnjavim sa ljetom te većini normalne populacije koja uživa u tom groznom godišnjem dobu trljam sol na ranu, je to što sam jedan razlog zbog kojeg mi je ljeto bilo posebno iritantno uspjela prekrižiti sa popisa - brijanje nogu! Prije nego pomislite da sam ful hrabro odustala od uklanjanja dlačica uopće, morat ću vas razočarati - nisam, samo sam pronašla puno efikasniji način da to obavim!  

Negdje u lipnju ove godine iz hrvatskog Panasonic zastupništva sam dobila ponudu da isprobam novi ES-WS24 brijač i depilator. Depilator sam imala u srednjoj školi i, iako me je oslobodio brijanja doslovno svaki drugi dan, imala sam znatan problem sa urastanjem dlačica. Koristila sam ga sve dok moje noge nisu bile prepune rana od čeprkanja i čupanja pincetom i na kraju odustala. Spakovala sam aparat, poklonila ga mami i pomirila se sa činjenicom da nikada neću više od dva dana moći uživati u glatkim nogama. Nastavila sam koristiti britvice sa izmjenjivom glavom, a od nedavno i britvice kojima se mijenjaju žileti, što mi unatoč opasnostima od ozljeda, o čemu su mi svi pričali, nije pričinjavalo nikakav problem s tehničke strane, ali sa strane potrebnog uloženog vremena jest.


Kada mi se ponovo ukazala prilika da isprobam depilator, pomislila sam zašto ne, možda ovaj put bude drugačije! Iako možda zvuči kao klišej, što sam starija više cijenim svoje vrijeme i stvarno ga ne želim trošiti na skoro svakodnevnu borbu sa dlačicama. Ovdje treba napomenuti da za mene odlazak u salone, kako bih si skratila muke, jednostavno nije opcija jer ne volim ići ni kod frizera, a kamoli na ovakve zahvate. Plus, vjerujem da je to dosta skup sport. Svakako važna stavka uklanjanja dlačica epilatorom je činjenica da je to za okoliš manje štetno od uporabe jednokratnih britvica, raznih krema za depilaciju ili pripravaka na bazi voska. Iako sam aparat treba na kraju negdje i zbrinuti, trajati će vam stvarno dugi niz godina (npr. onaj o kojem sam vam pričala moja mama redovito koristi već više od 15 godina!) za koje vrijeme nećete ništa morati poslati na odlagalište! 

Depilator mi je stigao taman kad smo se vratili s mora i isti dan sam ga isprobala. Panasonic ES-WS24 ima četiri različita nastavka što znači da se njime možete depilirati i brijati! Za razliku od mog prethodnog depilatora, ovaj uklanja i super male dlačice pa ne morate čekati da vam izrastu da bi ih se riješili! Osnovnoj glavi za depilaciju, koja ima 24 pincete, možete staviti štitnik koji će pokriti dio pinceta i tako omogućiti  čupanje dlačica na osjetljivijim područjima kao što su ruke, pazusi ili bikini zona. Ako ipak niste dovoljno hrabri da na tim dijelovima dlačice čupate, jednostavno zamijenite glavu depilatora za onu brijaću na kojoj možete podešavati i dužinu reza! Meni je ova glava super za pazuhe i brije stvarno skroz uz kožu, kao britvica, a za tren oka ste gotovi! Nema rastavljanja britvice, pranja, sušenja, sastavljanja...Jednostavno uzmete četkicu koju ste dobili u paketu i očistite! Vjerujem čak da ovaj brijaći aparat mogu koristiti i muškarci za bradu, ali kako nismo isprobali ne mogu tvrditi sa sigurnošću.




Panasonic ES-WS24 je aparat koji se koristi isključivo na suhu kožu i mora biti uključen u struju prilikom uporabe. Koliko sam istraživala, prednosti takozvanih wet-dry aparata za uklanjanje dlačica su to što uporaba na mokroj koži smanjuje osjećaj boli, a aparat koristite bežično. Iako je bol relativna stvar i teško je međusobno se uspoređivati, moram napomenuti da meni depilacija na suho sa ES-WS24 aparatom ne uzrokuje nikakvu nelagodu, a aparati koji su bežični se moraju puniti što bi, poznavajući sebe, redovito zaboravljala, iako je ova opcija zgodna jer omogućava uklanjanje dlačica vani ako vam, recimo, u kupaonici rasvjeta nije dovoljno dobra!



Nakon prve uporabe, prošlo je tjedan dana do pojave dlačica. Moje početno oduševljenje je bilo kratkog vijeka jer sam skužila da dlačice ipak urastaju, ali nisam se dala obeshrabriti! Malo sam istraživala i saznala da redoviti piling i uporaba shea maslaca mogu pomoći pa sam odlučila dati si truda. Za piling sam jednom tjedno koristila šećerne pločice koje vrlo lako možete napraviti i sami, a za njegu kože čisti shea maslac ili Handmade by Buč maslac za tijelo. Nisam bila nešto pretjerano uvjerena da će to pomoći, ali stvarno jest. Pilingom sam redovito uklanjala mrtve stanice, a maslac je omekšao kožu što je sve zajedno olakšalo izbijanje dlačica na pravom mjestu! Nakon tri mjeseca dlačice i dalje urastaju, ali samo ponegdje koja što je mala cijena s obzirom na količinu ušteđenog vremena. Vjerujem da će s vremenom biti i bolje, ali sada sam već jako zadovoljna. 

Na kraju mogu reći da mi je stvarno drago što mi je Panasonic Hrvatska dao priliku da isprobam ES-WS24 brijač i depilator jer se sama vjerojatno ne bih odvažila uložiti u takav aparatić s obzirom na prethodno negativno iskustvo. Sada nedjeljom odvojim maksimalno 20ak minuta da se sredim i do iduće nedjelje sam mirna!

Za slučaj da i sami imate problema sa urastanjem dlačica zbog čega izbjegavate koristiti depilator, savjetujem vam da budete strpljivi i isprobate kombinaciju redovitog pilinga i njege shea maslacem. S vremenom će dlačice oslabjeti pa neće imati snagu potrebnu za urastanje u kožu!

Koristite li depilatore? Da li ste isprobali ovaj?
Kakva su vam iskustva?
Kako se borite sa uraslim dlačicama?

Voljela bih čuti vaša iskustva, savjete i trikove!

Ako vas zanima gdje kupiti ES-WS24 brijač i epilator najbolje bi bilo da na Panasonic službenoj web stranici potražite najbliže distributere, a više o proizvodu potražite na linkovima u tekstu! ;) 

Hvala na čitanju i ugodan dan vam želim.
Maja

2 komentara :

  1. Koristim bežični wet epilator/brijač druge marke pa da ne reklamiram sad ;)
    Savršen je. I najmanje dlačice ukloni a punim ga nakon depilacije tako da je spreman idući put za rad odmah i uspije odraditi posao odjednom bez dopunjavanja. Imam ga 7 godina i otad nemam problem s uraslim dlačicama koji me mučio sa starim epilatorom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je sjajno! Mene je ovaj baš spasio! Kužim da bi meni bežična varijanta bila zgodna jer mi je svjetlo u kupatilu trenutno stvarno loše pa bi ljeti mogla depilaciju odrađivati na dvorištu! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!