srijeda, 18. siječnja 2017.

PREDSTAVLJAMO: Rog

Dugo na blogu u gostima nije bila neka Maja, a to nema smisla! ;) Ova koja danas dolazi je posebna, kao i većina Maja, a možda još malo posebnija! Maja je to koja stoji iza super neobičnog nakita pod imenom Rog! A što je neobično u tom nakitu? Pa za početak to što je većinom izrađen od recikliranih zračnica, tj. gume! Već vas je to zaintrigiralo, zar ne? Nakit je to koji ne prati slijepo trendove, već ima svoju osobnost te je u potpunosti stilski razrađen, što me, poznavajući Maju, ni malo ne čudi! Počnimo sa upoznavanjem!


Za početak nam reci tko si i čime se baviš, osim kreativnim radom!

Zovem se Maja Rogulja. Diplomirana sam profesorica hrvatskoga jezika i književnosti, ali igrom slučaja (ili velikih igrača) ne radim u struci, nego sretno su-vodim studio za vježbanje tijela i duha.

Koja riječ najbolje opisuje tvoj brend? Reci nam nešto više o njemu!

Rog je mini brend čiji naziv, iako na prvi pogled asocira, nema veze s poznatom markom bicikala, nego se sastoji od prva tri slova moga prezimena. Izrađujem nakit prvenstveno od gume, s elementima od keramike i metala, prepoznatljivog minimalističkog i industrijskog izgleda koji ponekad sugerira organsku formu.

Kako si došla na ideju izrade nakita, što te motiviralo?

Izrada nakita je došla spontano, ali ne odjednom. Budući da sam se oduvijek osjećala likovnjakom u duši i uživala u ručnom radu, nakon godina crtanja, slikanja, oblikovanja, na red je došao i nakit. Željela sam izrađivati nešto što nisam pronalazila u trgovinama.

Kako si se odlučila koristiti baš gumu kao osnovni materijal i koje su njene prednosti?

Probušenu zračnicu svog bicikla sam izrezala i omotala ju oko tijela, tako se ljubav rodila i započela ova avantura. To je zanimljiv materijal, iako još uvijek pomalo začudan odabir u izradi nakita, pogotovo kod ljubitelja tradicionalnih formi i materijala. Budući da se najčešće radi o gumi bicikala i traktora, vrlo je dostupna. To je velika praktična prednost. S tehničke strane mogu govoriti i o prednostima i nedostatcima, ali reći ću samo da je vrlo tvrdoglava pa mi je često izazov pronaći najbolje rješenje za izvesti ideju. Njena neobična estetika je meni svakako prednost, zaista je stvar ukusa.


Gdje pronalaziš inspiraciju?

Inspiraciju pronalazim u arhitekturi, suvremenom dizajnu, pop-kulturi, likovnoj umjetnosti i prirodi, ali često pustim da me navedene tehničke karakteristike materijala odvedu u drugom smjeru.

Kome su Rog komadi namijenjeni, tko je ciljana publika?

Prva publika i kritičar sam ja sama. Zaista stojim iza toga da ne bih izrađivala nakit koji ne bih rado stavila na sebe. Pokazalo se da se sviđa onim ljudima koji vole neobično, nepredvidivo i nešto što se ističe od trenda.

Što misliš da je izrazito važno, uz kvalitetan i zanimljiv proizvod, za uspjeh malih handmade brendova?

Sigurna sam da je važno omogućiti malim brendovima da pokažu što rade i pokušaju to prodati. Internetska prodaja je sjajna za zaraditi koju kunu, ali svijest potrošača o ručnom radu i njegovim prednostima u odnosu na masovne generičke proizvode treba se mijenjati izložbama i manifestacijama prodajnog karaktera. Treba biti realan, s više novca, mali umjetnik/proizvođač, može si priuštiti bolju opremu, alat i materijal pa i promidžbu te tako kvalitetom biti konkurentan i izaći iz sfere „pinterest arts&crafts-a“.

Koje domaće kreativce i sama posebno cijeniš i koje bi nam preporučila?

Svi lokalni kreativci su mi dragi jer smo se družili na ReArt festivalima. Od onih čiji me kreativnost veseli, mogu navesti elastic.heart, Male stvari i mala bića Little.bag. Teško mi je odabrati. Veseli me vidjeti i dizajn beogradskog brenda Studio Glina i zagrebačkog OvoNijeNakit, koji su narasli i prerasli lokalne krugove.


Kakvi su planovi za budućnost Rog brenda?

Trebalo bi osmisliti logo, urediti vizualni identitet, ali ono najvažnije je nastaviti puštati maštu da kreira.

I za kraj nam reci gdje sve možemo vidjeti i naručiti Rog nakit?

Dio Roga se može pogledati na facebook straniciuz par pričica na Instagramu! 

Kada bude pohodio neki od festivala ili sajmova, bit ćete obaviještene! :)




*************

Kao što ste mogli vidjeti, Rog nakit je zasigurno nešto drugačije od uobičajenog! Tako jednostavan i minimalistički, a opet hrabar, unikatan i upečatljiv! I što je najvažnije, u potpunosti je nosiv! Meni dodatan plus ide što je napravljen od recikliranog materijala, tj. prenamjenom pa je samim time i ekološki prihvatljiviji od većine nakita!

Čak i da ne nosite nakit, ili ovaj nije 'vaša šalica čaja' ;), svratite na Rog fejs i podržite rad ovog brenda lajkom, pokažite prijateljici za koju mislite da će joj se svidjeti i proširite riječ, jer kreativne i vrijedne ljude sa vizijom treba ohrabriti i cijeniti!

Kako se vama sviđa Rog nakit?
Da li biste ga voljeli nositi?
Što kažete o izboru materijala od kojeg je napravljen?

Podržite, pišite i uživajte u ostatku dana! :)

Pozdrav od dvije Maje

P.S. Sve fotke su preuzete sa Rog facebook stranice.

1 komentar :

Voljele bi čuti vaše mišljenje!