utorak, 6. prosinca 2016.

DIY: Osvježivač prostora


Prekrasna stara bočica za parfem kupljena na sajmu antikviteta dugo je stajala u ormariću mamine kupaonice i bilo nam je stvarno žao da se ne koristi! Provjerile smo da li je još u funkciji i kada smo skužile da jest, odlučile smo od nje napraviti lijepi osvježivač prostora! Kupovne osvježivače prostora ne koristimo jer su puni raznih štetnih kemijskih tvari, a domaće je super lako napraviti pa nema razloga da ne pokušate! Super je i što miris možete prilagoditi sopstvenom ukusu ili godišnjem dobu, a mi smo po želji napravile jedan običan od lavande! Krenimo!


Što Vam je potrebno:

špric bočica, hidrolat lavande ili destilirana voda, eterično ulje lavande ili eterična ulja po želji, votka, stakenka za miješanjen, šprice za injekciju ili male mjerne posude po želji, štamplice.

Mi smo koristile šprice za injekciju jer bočica od parfema ima usko grlo pa nam je tako bilo lakše, a vi možete koristiti i štamplice ili male mjerne posudice, ovisno o tome koliku količinu pravite! Umjesto hidrolata lavande možete koristiti destiliranu vodu, pogotovo ako ćete koristiti eterična ulja s kojima se miris lavande ne slaže!  Omjer hidrolata ili destilirane vode i votke treba biti 6:1! Mi hidrolat kao i eterično ulje lavande kupujemo od jednog OPG-a na sajmu antikviteta u Tvrđi, a ako nemate tu opciju, možete ih kupiti i u ljekarni!

Postupak:

Izmjerite koliko tekućine stane u špric bočicu ako na njoj nije naznačeno! Ako pravite malu količinu osvježivača prespite votku u jednu štamplicu, a hidrolat u drugu!


Špricom odmjerite jednu mjericu votke i 6 mjerica hidrolata lavande ili destilirane vode. Naša bočica je bila 80 ml pa smo pomiješale 10 ml votke i 60 ml hidrolata.


U otopinu dodajte eterično ulje po želji ili mješavinu eteričnih ulja! Mi smo na 70 ml dodale 30 kapi! Promiješajte otopinu pa korigirajte miris po želji! Ako koristite mješavine eteričnih ulja, pokušajte sa manjom količinom prvo jer lakše je uvijek dodati nego oduzeti!


Prespite osvježivač u špric bočicu i zavrnite poklopac sa špricom! Mi smo koristile špricu za injekciju jer je grlo bočice bilo usko, a ako imate veću bočicu možete presipati pomoću lijevka ili ravno iz posudice u kojoj ste miješali!


Ako želite napraviti neku drugačiju kombinaciju mirisa, a ne znate gdje krenuti, ovdje ćete naći mješavine eteričnih ulja koje su komplementarne, ali na internetu općenito ima mnoštvo ideja kako napraviti različite mirise! Eterična ulja koja koristite trebala bi biti kvalitetna bez obzira na to što ih nećete koristiti na koži i za njih ćete možda morati izdvojiti nešto novaca, pogotovo ako ćete ih koristiti više, ali jednom kada kupite imat ćete ih dugo vremena i moći ćete ih koristiti u izradi kozmetike i u sredstvima za čišćenje doma!




Ovakav osvježivač možete sipati u neku lijepu ukrasnu bočicu kao i mi i poklonti ga nekoj dragoj osobi, a ako vam treba još ideja za uradi sam darove, pogledajte ovdje! Vjerujemo da ćete naći nešto za svakoga! :)

Kako vam se sviđa ideja da sami pravite osvježivač prostora?
Što kažete, hoćete li pokušati?
Koristite li eterična ulja i koje vam je omiljeno?

Pišite nam i šaljite fotkice ako se odlučite isprobati bilo što od naših tutoriala ili recepata! 
Voljele bi vidjeti i 'čuti' što kreativno radite! :)

Pozdrav od Maja

4 komentara :

  1. Odlična ideja! Bočica je predivna! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je limun omiljen,najviše osvežava.Starija ne voli lavandu,guši je tako da je koristimo kada ona nije tu :-) Skoro smo kupili aroma lampu i super je,a u ormane sam stavila drvene kockice nakapane eteričnim uljima pa sve miriše-jednom smo toliko mirisali na ruzmarin da sam rekla da smo kao neki baba & deda :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha još dunju na ormar i možemo u penziju! ;) Imam i ja drvene kuglice za garderobu, super su mi! Povremeno nakapam i stvarno dugo miriši! ;)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!