četvrtak, 26. svibnja 2016.

PREDSTAVLJAMO: Amorositta

Riječki handmade brend Amorositta ne treba nešto posebno predstavljati jer vjerujemo da je već dobro poznat široj publici! Ipak, volimo u goste pozvati kreativne ljude čiji rad posebno cijenimo kako bi ih bolje upoznali, vidjeli što ih pokreće, inspirira i zbog čega su odabrali baš taj medij za izražavanje. Upravo zbog toga smo znale da će nam u goste kad tad doći i Sandra, autorica prekrasnog, ručno oslikanog nakita! Na naše veselje, taj dan je došao! :) Krenimo sa upoznavanjem!


Uvijek krećemo sa upoznavanjem pa ćemo tako i ovaj put! Kako bi nam predstavila svoj brend?

Može, krenimo s upoznavanjem. Brand Amorositta je osmišljen od strane riječke dizajnerice nakita Sandre Vučetić, dakle – to sam ja, pa sad mogu nastaviti u prvom licu. Bila mi je želja napraviti nakit drugačiji od onog što se da vidjeti kod razno raznih dizajnera nakita današnjice, da ne sliči na ničiji nakit i da mi inspiracija nije nakit drugih dizajnera. Želja je bila diktirati trend, a ne pratiti trend. Upotrijebiti samo svoju maštu i pustiti poklonicima Amorositta nakita da se pronađu u tome što nose. Potaknuti maštu. Biti upečatljiv.



A sad nam reci nekoliko riječi o vlasnici brenda!

Već sam navela kako se zovem, dakle – Sandra Vučetić. Iz Rijeke sam, radim neki običan posao, ali radim i nakit, preciziram – oslikavam nakit i to je nešto što zaista veseli, razbuđuje um, ispunjava srce zadovoljstvom i ponosom. Liječi. Čini mene snažnom, a druge usrećuje. To je zbilja lijep osjećaj.


Kako i kada  je počela tvoja priča sa dizajniranjem i izradom nakita?

Priča s nakitom je počela daleke 2006. g. Bila sam puna energije, a skromne financijske situacije, haha...S obzirom da sam cijeli život nešto crtkarala i poprilično uživala u tome, palo mi je na pamet – zašto ne bih ono što već znam pokušala konkretno provesti u djelo i, budimo iskreni, malko i zaradila na tome...S obzirom da sama ne nosim nakit – uživala sam gledati kako isti dobro stoji drugim ženama.


Koje riječi najbolje opisuju estetiku kojoj težiš kroz svoj nakit?

Najvažnija je mašta. Svaki oslikani komad nakita ima svoju priču koja me je potaknula da je preoblikujem u crtež. S obzirom da radim apstraktne motive, isti nisu odmah prepoznatljivi potencijalnom korisniku. Zabavlja me kad im spomenem što je na crtežu, npr. dio svemirske stanice s crvenim planetom u pozadini.


Kome je namijenjen Amorositta nakit?

Amorositta nakit namijenjen je ženama koje vole biti primjećene i  ne teže trendovima, ali opet da je dovoljno praktično i nosivo za sve prilike. Rekla bih – snažnim ženama, slobodoumnim, nesramežljivim. Onima koje vole neobične stvari, pa tako i nakit.


Iz čega najviše crpiš inspiraciju? Što te motivira na stvaranje?

Sve me inspirira. Priroda, prijatelji, priča koju sam čula, film kojeg mi netko prepričava, kombinacija boja odjeće nekog slučajnog prolaznika, glazba, tekstovi pjesama, ...


Koji sve materijali su prošli kroz tvoje ruke i koji su ti omiljeni?

Sada koristim isključivo drvo, jer mi je najpraktičnije za obradu i mogu ga oslikati. Nekad sam koristila glinamol kojeg sam i brusila brusnim papirom, prašine je bilo svugdje. Drvo je lagano za nositi, naušnice se ni ne osjete na ušima, a tu su i plijene pažnjom. Može se reći da mi je to ujedno i najomiljeniji materijal.


Što od nakita sama najradije nosiš i i čiji handmade nakit bi izdvojila kao  tebi naj?

Ne nosim nakit, ali volim ga vidjeti na drugim ljudima. Ne znam zašto ne nosim nakit, jednostavno ga radim. Nosim pretežito sportsku odjeću, mislim da bi to bio jedan od razloga.


Kakvi su planovi za budućnost?

Ako ikad prestanem izrađivati nakit – to će biti zato što sam se prebacila na velike formate, slike, skate daske, zidove.. Privlači me oslikavanje gradskih ulica, točnije – zidova zgrada u ulicama, probala sam, uvidjela da mogu. Naravno, to je tek ideja, ne ujedno i konkretno rješenje moje budućnosti.


I za kraj, gdje sve možemo naći Amorositta nakit?

Amorositta nakit se za sada prodaje samo u Hrvatskoj i to u trgovinama, galerijama, suvenirnicama koje nude isključivo handmade proizvode. U Zagrebu se može naći u PMS-u i Tin-Artu, a u ostalim gradovima u svim odličnim trgovinama handmade proizvoda i to uglavnom ljeti, tokom turističke sezone. Možete ga naći u Puli, Opatiji, Zadru, Poreču, Rovinju...

*********

A sada slijedi iznenađenje, koje ste mogli naslutiti iz naziva posta! ;)
Sandra je odlučila jednu sretnu čitateljicu ili čitatelja počastiti prekrasnom ogrlicom koju možete vidjeti na fotki ispod! Zar to nije baš lijepo od nje?



Kao i obično, sve što trebate napraviti je:
  • lajkati Amorositta facebook stranicu,
  • lajkati Maje Zmaje blog facebook stranicu, ali samo ako vam se stvarno sviđa blog i želite nas pratiti! To nikako nije obavezno i neće utjecati na odabir pobjednice ili pobjednika, ;)
  • podijeliti fotku koju vidite iznad na vašem facebook profilu pod opcijom 'javno' (fotku ćete naći na našem facebook zidu ili u albumu 'Timeline photos'),
  • ispod iste te fotke (ne ispod statusa!) ostaviti komentar u kojem ćete napisati koji komad nakita najviše volite nositi!
Sretnu dobitnicu ili dobitnika odabrat ćemo uz pomoć Random.org-a u idući četvrtak, 02. 06. 2016., tako da imate do srijede u ponoć vremena sudjelovati! ;) 


Oni koji misle da nisu sretne ruke, ne moraju čekati! Javite se odmah Sandri i odaberite nešto za sebe ili neku dragu osobu! Sa Amorositta nakitom zasigurno nećete proći ne zamijećene!
Svratite, uživajte u fotkama i podržite! Linkovi su u tekstu! ;)

Sandri puno hvala što nam je bila u gostima i donijela dar, a vama želimo puno sreće u nagradnoj igri i ugodan ostatak dana! :)

Pozdrav od Sandre i Maja

P.S. Sve fotke su u vlasništvu Amorositta brenda!

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!