utorak, 19. travnja 2016.

PREDSTAVLJAMO: Design by Izabela Kečan

Početkom godine je u naš inboks stigao mail iz kojeg se dalo naslutiti da je osoba koja ga šalje iznimno ambiciozna i odlučna! To nas je zainteresiralo pa smo odmah pogledale predloženu stranicu i stvarno nam se svidjelo što smo vidjele! Mlada dama koja nam je poslala mail bila je Izabela Kečan, studentica modnog dizajna koja zna što hoće i koja zna da to može! Izabela je glavna i odgovorna za brend Design by Izabela Kečan, koji je pravo ogledalo njene kreativnosti i umijeća! Upoznajmo ju zajedno!



1. Za početak nam se predstavi! Tko si i čime se baviš?
Bok! Moje ime je Izabela Kečan, Izzy. Imam 25 godina i trenutno studiram na Tekstilno-tehnološkom fakultetu na smjeru modni dizajn. Bavim se raznim stvarima, a jedna i najvažnija  od njih je kreiranje i šivanje odjeće. 

2. Kako je počeo tvoj put kao dizajnerice?
Da me netko prije 3-4 godine pitao da li se vidim kao dizajnerica i da li bih to voljela raditi, pitala bih ga da li je poludio. I ne, nije šala, zaista nisam voljela tu profesiju. Ali kao i većina stvari u životu, ono što najviše guraš od sebe najviše ti se i vraća. 
Prva ljubav u životu mi je znanost, a prije 4 godine je ona bila moj život. Uz posao sam se pripremala za Medicinski fakultet te odlazila na predavanja o fizici, kemiji, biologiji pa čak i psihologiji. S razumijevanjem sam čitala knjige koje se koriste na drugoj i trećoj godini fakulteta prirodnih znanosti, a knjigu o patofiziologiji sam pročitala najmanje tri puta, svaki puta s guštom. Puno puta me pitaju zašto sam odustala od svega toga (4 godine sam pokušavala upisati medicinu). Nisam odustala, jednostavno sam osjetila da mi nije suđeno i ubrzo nakon što sam to priznala sama sebi, prilika je sama došla. Dobila sam poziv za sudjelovanje na humanitarnoj reviji gdje sam prvi put nakon srednje škole sjela za mašinu i napravila kolekciju. Većina dizajnera je počela crtati, pa su se razvijali i tek onda uz puno sreće izlažu na revijama. Moj put je počeo revijom, i to u dobre svrhe.  


3. Otkud ljubav prema dizajniranju odjeće?
Nedavno sam shvatila otkud ta ljubav prema svakom komadu koje izradim. Osmijeh žene koja nosi moj odjevni predmet je i više nego dovoljan. Malo zvuči patetično ali zaista je tako.
Puno puta mi se dogodilo da mi cure dođu na probu haljine koja još nije dovršena, konci vise i rub je neravan (zato i je proba), ali osmijeh koji razvuku na lice, pri odijevanju  je nešto zaista neprocjenjivo. Mislim da riječima ne mogu opisati to veselje koje one doslovno ispuštaju iz sebe.  Svaki puta pomislim kako bih bilo lijepo da nisam lijena sebi sašiti nešto što će me toliko uveseliti, ali kako to inače biva ''U postolara su uvijek šuplje cipele''.

4. Gdje crpiš inspiraciju?
Najveću inspiraciju crpim u svojim problemima sa odijevanjem. S obzirom na to da je moj stil casual elegancija želim taj osjećaj prenijeti ženama koje vole biti elegantno odjevene, a opet da im bude ugodno. Volim stvarati odjevne predmete koje mogu kombinirati s najmanje dva različita tipa obuće ili tri tipa odjevnih predmeta. Također volim se igrati detaljima koji ne igraju veliku ulogu sami za sebe ali u spoju s materijalom izgledaju posebno.


5. Kome su namijenjeni tvoji komadi?
Moje odjevne predmete su kupovale žene različitih godina. Šivala sam za krizmu, ali i mamama koje su htjele biti posebne na maturalnim večerama svojih najdražih. To mi je bitno, jer znam da svako godište želi nešto sebi primjereno, a meni je užitak i prvenstveno izazov dizajnirati za svaku od njih.

6. Na koji način dizajniraš odjeću za nekog?
Moram priznati da mi internet nije dobar prijatelj, jer danas često cure nađu nešto što im se sviđa i zaljube se u to, a nisu svjesne da puno odjevnih predmeta s interneta nije realno i da je u stvarnosti izvedivo na potpuno drugačiji način. Stoga, kada mi se netko javi često mi pošalje sliku onoga što želi. Nakon toga  se nađem s njima te stvaramo zajedno kreaciju. Spajam ono što žele i ono što ja smatram pogodnim za njihovu građu tijela. Ubacim koji detalj, poigram se materijalima i kada se obje strane slože da to žele već smo na pola puta. Ostalo je sve na meni.

7. Što ti je najvažnije kada izrađuješ neki odjevni predmet?
Najvažnije mi je da se osobi za koju šivam sviđa ono što predlažem i na kraju, da je meni to izvedivo. Ostalo se sve samo poklopi .

8. Što najviše voliš dizajnirati?
Najviše se volim igrati detaljima. Nije mi bitno da li su to hlače, haljina ili kombinezon. Bitno mi je unijeti svoju zaigranost u predmet i time izvući najviše što mogu. Haljine najčešće šivam pa bih mogla reći da mi je to, za sada, najdraže dizajnirati.


9. Kakvi su planovi za budućnost?
S obzirom na to da sam prije par godina imala drugu verziju budućnosti, nemam odgovor kada me netko pita što ću dalje. Za sada uživam u svom poslu i voljela bih se razvijati još više i bolje (zato sam sada i upisala modni dizajn). Sigurna sam da mi je ovaj put suđen tako da jedino u što sam sigurna, je da sve ovisi samo o meni. Ostalo su varijacije na temu, kao i moj dizajn.



10. I za kraj, kako možemo doći do komada s tvojim potpisom?
Do mog odjevnog komada možete doći preko Facebook stranice ili na nekom festivalu  gdje izlažem. Iako trenutno radim tri posla i studiram, uz sve, nalazim vremena za šivanje i upoznavanje novih ljudi koji žele moje krpice.  Sama krojim svoj put i pritom upoznajem ljude s kojima ostajem u divnim odnosima. To mi daje energiju svako jutro. Di ćeš bolje!


***************

Što kažete na Izabeline kreacije?
Da li imate naviku dati šivati odjeću ili ju radije kupujete u trgovinama?
Da li vas je neki handmade brend posebno oduševio u zadnje vrijeme!


Kao što je i sama rekla, ako želite neki poseban komad, dizajniran i šivan samo za vas, nešto što će Vas izdvojiti iz mase, javite joj se na fejs stranicu Design by Izabela Kečan ili samo svratite da biste podržali ono što ova vrijedna mlada djevojka radi!

Izabeli hvala što je bila naša gošća, a vama hvala što ste svratili da ju upoznate! :)
Pišite nam i uživajte u ostatku tjedna! :)


Pozdrav od Izabele i dvije Maje

P.S. Sve fotke su u Izabelinom privatnom vlasništvu!


Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!