utorak, 26. siječnja 2016.

INSPIRACIJA: Boje godine

Pantone
Američki institut Pantone, vodeći svjetski institut kad su u pitanju boje, svake godine izabere boju koja će obilježiti godinu. Iako su do sada izabirali samo jednu boju kao boju godine, ove su godine napravili iznimku i izabrali dvije boje godine: svijetlo ružičastu (rose quartz) i svijetlo plavu (serenity)! Ove nježne pastelne boje su odmah postale hit u dizajnu odjeće i modnih dodataka i u uređivanju domova. Neki se opredjeljuju samo za rozu, neki za plavu, ali dobro izgledaju i u kombinaciji! Evo malo inspiracije:

Homedit
The Design Chaser
The Design Chaser
French By Design
Robin de Groot Design
Ann Porter
Clive Tompsett
Design Campus Live
Fashion Tag
Fashion Food Flair
Tumblr
Style du Monde
Style du Monde
Pinterest
Fancy Treehouse
Fancy Treehouse
Što kažete na boje godine? Mi moramo priznati da nam to nisu baš omiljene boje, ali mogu proći kao detalj, i u uređenju interijera i u odjevnim kombinacijama. Zapravo, nakon gledanja ovih fotki sve su nam draže ;)

Pozdrav od Maja

4 komentara :

  1. Meni se apsolutno sviđaju :) Ljudi su dosta negativno reagirali kada ih je Pantone objavio, a ja sam pukla od sreće i isti dan kada su objavili promijenila boje na svom blogu. Rose je moj favorit, čak i u odjevnim kombinacijama. A sada kada gledam obje na ovim tvojim prijedlozima... možebitno ubacim i plavu u svoj ormar ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) A ljudi su možda očekivali da će biti neke čudnovate boje, ove su im valjda preobične! :) Ja osobno nisam za roza i plavu, ali jako lijepo izgledaju u svim kombinacijama na fotkama! :)

      Izbriši
  2. krasne, pastelne kao sladoledi....mmmmmmmmmmmmmmmmmm

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!