petak, 6. lipnja 2014.

INSPIRACIJA: Kratke frizure za ljeto 2014

Početkom svakog ljeta nam dođe da se ošišamo na kratko, ali nikako da skupimo hrabrosti! Morale smo malo krenuti u potragu za inspiracijom ne bi li se prije nagovorile! I opet dolazimo do istog problema - kraći ili duži bob, sa šiškama ili bez, skroz kratka dječačka frizura, što s bojom? Izbor je prevelik!

Facehunter



Vogue

Hairstyles weekly


Elle

The Sleepy Squid

Karla's closet

deviantART

Koja se vama najviše sviđa? Volite li više dugu ili kratku kosu?
Pišite nam!

Do čitanja,
Maje

Broj komentara: 13 :

  1. više volim kratku kosu i bolje mi stoji.
    ošišana sam otprilike ova ženska na četvrtoj slici samo što su kod mene duže šiške.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nekako ne volim da mi je ful kratka, nisam navikla, iako sam imala nešto tako slično kao ti...bila sam si ful čudna! :) Jučer sam se konačno odvažila skratila kosu do ispod uha! U tom trenu mi je bilo lakše! :) M.

      Izbriši
  2. Godinama sam imala kratku kosu i bilo mi je super, kaj se tiće održavanja.
    U trudnoci sam odlucila pustiti kosu, tak da mi je bila dosta duga, onda sam ju stalno nosila vezanu u rep ili neku punđicu, pa mi je to bilo bezveze tak da sam ju skratila do ispod brade. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam u dvadesetima imala ful kratku kosu, kao dečko i to mi je bilo super, tada mi je i lice bilo bublastije :)
    u tridesetima sam imala faze duge kose i to dugačku do struka pa do ramena, pa opet ispočetka. najgore je što se tako duga kosa stalno nosi u repu, frizure s kovrčama ili slično sam nosila samo u nekim posebnim prilikama.
    onda sam se prošle godine napokon ošišala (u 40oj), do ispod uha, a sad razmišljam o novoj frizuri, neki bob, najvjerovatnije, ali ukoso, glavno da mi je kosa na vratu kraća.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh ne znam koja je lepsa frizurica.
    Ja mnogo volim kratku kosu i nekako se tako osecam najbolje kada imam kratku frizuricu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam kratku kosu, i to kombinaciju dviju frizura: naprijed uz lice je duža do brade a od uha iza kratka potpuno kao svaka kratka frizura. Imam i sliku koju nosim i frizerke redom umiru kad je vide baš zato jer je kombinacija 2 frizure. Naravno, nakon odrađene "nemoguće misije" su sretne jer su napravile nešto novo. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Eh, moram odmah da zamerim, pa gde su kovrdzave frizure ??
    :)
    Ne znam da li sam ikad nosila istu frizuru duze od nekoliko meseci ... sad imam do ramena, i namerno - leti je dizem u pundju ili bilo sta zamatano pozadi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Legitimna primjedba! Idući put će biti i kovrčavih! ;)

      Izbriši
  7. Imala sam skoro sve verzije sa slika, a trenutno žudim za ovom drugom.... Krenila sam je puštat, ali stiglo je lito, vrućine.... bojim se da će uskoro opet bit cap-cap kod frizera :D

    P.S. Dobar frizer je ključan faktor za dobru kratku frizuru. Moj me ošiša tako da se 3 mjeseca ne moram opet šišati.... prije njega sam morala ići svako 20ak dana na potkraćivanje

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne mogu da verujem, danas sam skratila svoju dugu kosu, i sada vidim ovaj članak. Sjajno! Ja imam kovrdžavu, gustu kosu, ali otkada je porasla, ispravila se. Nosila sam je vezanu, nepraktična mi je bila zbog bebe. Danas sam se skratila i prodisale smo i ona i ja.
    Ceo dan vrtim glavom, uživam u svojim ponovo rođenim loknama i vetru u kosi.
    Živela kratka kosa!

    OdgovoriIzbriši
  9. uf,nisam trebala vidjeti ovaj post :D prije par godina sam drastično skratila kosu i imala sam jedno vrijeme baš kratku kosu. osjećala sam se odlično. sad dosta dugo puštam kosu i malo malo dođem u napast da se ošišam. jedva to čekam. samo mi je sad i žao kose koja je ispod ramena i oko koje se trudim i održavam je :)

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!