ponedjeljak, 5. svibnja 2014.

INSPIRACIJA: Trudnice sa stilom

Biti dosljedan svome stilu tijekom posljednjih mjeseci trudnoće ponekad zna biti pravi izazov, što zbog struka koji se širi iz dana u dan što zbog natečenih nogu! Neke stvari iz svoga ormara možete zaboraviti na neko vrijeme pa ono u što stanete morate kombinirati na razne načine. No bez obzira na poteškoće, niste osuđeni samo na tajice i vrećastu odjeću, nego se i dalje možete modirati! Mi smo izdvojili nekoliko trudnica koje se trude biti dosljedne sebi i koriste ono što mogu na najbolji način i izgledaju super! Ne kaže se uzalud da su žene najljepše kada su trudne!

the day book blog
Maiedae

Love Taza

soon maternity

one little momma

dresscorilynn

the day book blog

No, ponekad ćete se ipak najbolje osjećati u tajicama i širokoj majici i to je sasvim u redu ;)

Do čitanja,
Maje

Broj komentara: 11 :

  1. Nisam bila tako mrsava ni kad nisam bila trudna. Zivjele tajice! :) Al' ovim sredenim buducim mamama svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde kao ti nisi sređena! Ni ne zna se da si trudna, a samo što ne rodiš! ;)

      Izbriši
  2. Uh divno, bas to sto mi je potrebno upravo sada.
    Sirim se svaki dan i ogromna sam si vec, ali osecaj imati bebu u stomaku je najlepsi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi se baš veselimo tvojim trudničkim kombinacijama iz posta u post! :)

      Izbriši
  3. Predivne su, prosto poželim da sam opet trudna. Samo da skinem ove kile od prošle trudnoće i eto mene opet u fazonu. Ovog puta manje palačinki, obećavam! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Originalna inspiracija ;))
    Svaka od njih ima svoj sopstveni pecat u otfitu, fantasticno nose trudnicke kombinacije!
    Favoriti 3ka i 9ka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slažem se!
    poptuno neskromno ću da se pridružim ovim damama

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/564014_10202103252491202_1741674767_n.jpg

    uživala sam u aljinama i tunikama, ali opet prednost je bila ta što sam bila trudna preko leta pa sam mogla da uživam u lepršavim materijalima. :)
    Ovi predlozi su divni. svi do jednog! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala! Eto još jedna lijepa trudnica sa stilom! :) Na žalost meni ljeto baš i nije godilo u trudnoći i dosta sam se namučila, više sa obućom nego sa odjećom! ;) M.

      Izbriši
  6. sve izgledaju neodoljivo!!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2014/05/leopard-is-neutral-ptii.html

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!